10% הנחה - ברכישת מעל 1000 ₪ ממוצרי טיפוח בחנות האתר | לקבלת ההנחה כנסו לחנות

המסת שומן בקור

טכנולוגית Clatuu - הקפאת שומן​ בקור​

מנגנון ואקום עם פטנט קירור מעגלי 360 מעלות.
פעולת הקריו-תרפיה (טיפול בקור)  מתרחשת סביב קו מתאר הזרבובית
ולא רק משני הצדדים כמו במכשירים עם לוחות מקביליים.

יתרונות השיטה

  • אינו דורש הרדמה
  • אין תקופת ההחלמה
  • אינו משאיר צלקות
  • אין צורך בניקוז לימפתי לאחר טיפול
  • אינו משאיר צלקות
  • נדרש רק טיפול אחד לתוצאה
  • אינו יוצר עומס נוסף על הכבד, הלב, הכליות והלבלב- מוצרי פירוק מוסרים מהגוף במשך 2-3 חודשים
אין תקופת ההחלמה

בשילוב עם טיפולי הצרת היקפים אחרים עבור מוריד היקפים ומשקל הגוף

360 ° מנגנון קירור מעגלי ביעילות במקביל חרירים הוא 18.1% במונחים של הסרת השומן

באותו הזמן יש שתי ידיות – שני אזורים מטופלים באותו הזמן
מגיע לקירור עוצמתי של 10-13 מעלות

נערך פרוטוקולי טיפול פרטני.

ניתן להשתמש בטמפרטורות קרות להמסת שומן בגוף, ותהליך זה נמצא בשימוש במשך מאות שנים. משתמשים בטמפרטורות קרות להמסת שומן עוד מימי קדם. שיטה זו של המסת שומן ידועה כקריוליפוליזיס או “ליפוליזה קרה”. טכניקה זו הפכה פופולרית בשנים האחרונות מכיוון שהיא לא פולשנית וניתן להשתמש בה כדי להתמקד באזורים ספציפיים כמו הבטן. זה עובד על ידי הקפאת תאי שומן, שמתים ואז נשטפים מהגוף באופן טבעי לאורך זמן. התוצאות של הליך זה מחזיקות מעמד לאורך זמן ואינן דורשות השבתה או תקופת התאוששות.

האם תהיתם פעם אם אפשר להמיס שומן בקור? ובכן, התשובה היא כן! מחקרים הראו שהמסת שומן בקור אפשרית וניתנת לביצוע בקלות יחסית.

כיום, המדע המודרני הפך את התהליך הזה לקל עוד יותר על ידי שימוש בטכנולוגיית קריותרפיה המשתמשת בטמפרטורות נמוכות במיוחד (מתחת ל-100 מעלות צלזיוס) כדי לפרק תאי שומן. על ידי חשיפת הגוף שלך לטמפרטורות קיצוניות אלו, אתה יכול להמיס ביעילות שומן בטן עיקש מבלי שתצטרך לסבול כל כאב או אי נוחות. אז אם אתם מחפשים דרך להקטין את קו המותניים מבלי לעבור ניתוח מקיף או דיאטה, אז זאת הדרך הטובה ביותר עבורכם.

המסת שומן בקור היא דרך יעילה להפחתת שומן הגוף ולשמירה על משקל תקין. בעוד שאנשים עשויים לחשוב שהם צריכים להתאמן יותר או לאכול פחות כדי להוריד שומן, הם יכולים למעשה לנצל את השיטה הזאת לטובתם. על ידי המסת שומן בקור, אנשים יכולים להפחית את השומן בגופם ללא צורך במאמץ נוסף. יתר על כך, שיטה זו של המסת שומן הוכחה כיעילה יותר משיטות מסורתיות של דיאטה ופעילות גופנית.

 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? השאירו פרטים כאן בטופס או התקשרו: 5073*

מרגישה שהגיע הזמן לתת לעצמך?
השאירי פרטים ונחזור אליך לתאום פגישת ייעוץ או טיפול בהתאם לצרכיך

המסת שומן בקור / הקפאת שומן

אחת הטכניקות החדשות יחסית שנמצאה יעילה כדי להיפטר מאזורי הצטברות של שומנים עיקשים היא המסת שומן בקור הנקראת גם הקפאת שומן. אם השיטות המוכרות יותר הן המסת שומן בחום המוקרן בצורות שונות כמו לייזר, גלי רדיו, אור או אולטרסאונד, המסת שומן בקור מביאה לתוצאות דומות וגם דומה מאוד בעקרונות עליהם היא מבוססת, רק כאן במקום טמפרטורות גבוהות מאוד בהן תאי השומן לא שורדים ונמסים, כאן הטמפרטורות נמוכות מאוד של 110- מעלות צלזיוס. התוצאה היא מותם של תאי השומן וקפיאתם. טמפרטורה זו חשובה כי קור בעוצמה כזאת פוגע בתאי השומן אך לא בשכבות העור שהשומן נמצא ביניהן כך שהשיטה מביאה לתוצאה הרצויה ללא נזק.

למי מתאימה המסת שומן בקור?

המסת שומן בקור מתאימה לאנשים בריאים ובעלי משקל תקין יחסית אשר מעוניינים להיפטר משומן עיקש שהצטבר באזורים ספציפיים בגוף, בין אם זו הבטן, הירכיים, הזרועות וכו’. כאשר תגיעו לפגישת יעוץ יתבצעו מספר בדיקות שיוודאו שאכן המסת שומן בקור היא הטיפול המתאים ביותר עבורכם למטרה זו. יתבצעו בדיקות כדי לוודא שהעור לא יראה רפוי לאחר סילוק השומן שתחתיו או שעובי רקמת השומן יאפשר פעולת צביטה ויניקה יעילה הנדרשת לטיפול. יתבצעו גם בדיקות המוודאות כי עורכם וגופכם בכלל בנויים להתמודדות עם טמפרטורות קרות.

כיצד נעשה הטיפול?

הטיפול מתחיל בסימון האזור המיועד לעבודה בו ישנם מצבורי שומן עודפים. לאורך הטיפול תהיה מונחת על האזור כרית ג’ל שתגן על העור. תחובר גם ידית הקירור באמצעות רצועות הנצמדות לעור בוואקום עדין. ידית הקירור נשארת במקומה בסביבות 35-40 דקות. תחילה תרגישו עקצוצים קלים, גירוד קל או תחושת קור אך אלה יפחתו ככל שהאזור יתרגל לקור. לאחר סיום הטיפול האזור יעוסה מעט כדי לסייע בפירוק תאי השומן. המסת שומן בקור דורשת לרוב מספר טיפולים כדי להגיע לתוצאות מקסימליות המתקבלות גם לאחר שתאי השומן המוקפאים מסולקים באופן סופי מהגוף. חשוב לא לתלות את כל הציפיות רק בטיפול אלא להמשיך ולשמור על פעילות גופנית ותזונה בריאה כדי לא להוסיף שומנים חדשים.

סלים סקין היא מרפאה לרפואה אסתטית המציעה מגוון רחב של טיפולים בשיטות המתקדמות ביותר ביניהן המסת שומן בקור. כל הטיפולים מתבצעים ע”י מטפלים מיומנים שעברו הכשרה מלאה לכך. מוזמנים ליצור קשר.

תפריט נגישות