10% הנחה - ברכישת מעל 1000 ₪ ממוצרי טיפוח בחנות האתר | לקבלת ההנחה כנסו לחנות

פילינג מים - Hydro Facial​

Slim-Skin שמחה להציג טיפול חדשני בשיאבת ווקום לניקוי ייסודי, להצערת עור הפנים ויצירת מראה זוהר ומלא חיוניות. מערכת ואקום מאפשר לך להסיר במהירות ובדייקנות את השכבה העליונה של העור ולנקות את הנקבוביות. 

היכולת להתאים את עוצמת שאיבת הוואקום הופכת הליך זה לנוח ויעיל גם במקרים של עור רגיש מאוד. טכנולוגיית הידרודרמבריישן הינה שיטה חדשה לניקוי עור עמוק  וייסודי ומסייעת בהתחדשות העור. תכונה ייחודית של HydraFacial הוא השימוש מיוחד בראשי הפילינג, על פני השטח בצורת ספירלה. עם האפקט המשולב של סרום הזורם דרכה, מסיר את שכבת הקרניום העליונה, מזרים חומרים חיוניים ובכך מחדש ומנקה את העור.

Hydro Facial

הטיפול הוא פיזיולוגי ונוח לחלוטין, מתאים לגברים ונשים עם כל סוג עור, כולל עור דק מאוד ורגיש. התוצאה נראית כבר לאחר הטיפול הראשון. אך כדי להשיג את האפקט המרבי והארוך יותר, מומלץ לבצע סדרה של 5-10 טיפולים (מפגש אחד בשבוע) ותחזוקה אחד פעם בחודש.
בקליניקת Slim-Skin אנחנו מציעים שש תוכניות לטיפוח העור, המאפשרות לקחת בחשבון את המאפיינים האישיים ואת הצרכים המדוייקים למטופלים שלנו:

  • הליך אקספרס “הפסקת צהריים”
    ניקוי קל, הוספת לחות, שיפור צבע העור. מאפשר לך לרענן במהירות את העור הפנים לפני מפגש או אירוע חשוב.
  • ניקוי עמוק של העור
    מומלץ לעור עם נקבוביות, שמנוני, קומודונים או נקבוביות סתומות. השפעה מכנית נוספת (dermabrasion) בשימוש סרום עם ריכוז גבוה יותר של חומצות, מאפשר להשיג את האפקט המקסימלי. השימוש בסרום אנטי דלקתי לאחר ההליך מספק השפעה אנטיבקטריאלית.
  • מילוי קמטים ללא הזרקה
    בשל השילוב הייחודי של טיהור העור ורווייה עם סרום מיוחד הכולל פפטידים, חומצה היאלורונית, נוגדי חמצון או ויטמינים, ניתן להגיע לתוצאה של מילוי קמטים עדינים והחלקת קמטים עמוקים.
  • תיקון פיגמנטציה
    טיהור עדין ורווייה של העור בסרום המכיל חומרים המפרקים כתמים והצטברות פיגמנט המלנין בעור.
  • טיפול בעור רגיש, רוסצאה
    ניקיון קל עם הכנסת סרום, מרגיע רגישות בעור, חיזוק דפנות כלי הדם התורמים למיצוק העור.
  • תוכנית טיפוח לעור הגבר
    תוכנית מיוחדת וייחודית הלוקחת בחשבון את הפיזיולוגיה של עור הגבר. מאפשר יעילות בטיהור הפנים עם השימוש בסרום בעל ריכוז גבוה יותר של חומצות, היוצר אפקט אנטי דלקתיים וחידוש אפקטיבי לעור הפנים.
משך ההליך

בין 30 דקות לשעה
כדי לשפר את התוצאות של ההליך ולהאריך את האפקט, ניתן לשלב אמצעים לטיפול ביתי של אותו קו, אשר הקוסמטיקאית שלנו תשמח להמליץ עליו בהתאמה לעורך.

תפריט נגישות