10% הנחה - ברכישת מעל 1000 ₪ ממוצרי טיפוח בחנות האתר | לקבלת ההנחה כנסו לחנות

הסרת כתמי שמש בפנים

איך להעלים כתמים בפנים? 3 שיטות טבעיות

ישנן מספר סיבות להיווצרות כתמים בעור הפנים – מצב בריאותי מסוים, תזונה לא מאוזנת, חשיפת יתר לשמש ונזקי מזג האוויר, שינויים הורמונליים ועוד. כתמי עור לא מחמיאים יכולים לפגוע בביטחון העצמי ולהדגיש סימני הזדקנות לא רצויים, אך החדשות הטובות הן שכיום ישנם טיפולים רבים שיסייעו לך להתמודד עם המטרד הזה שנקרא כתמים בפנים. כל הפרטים לפניך…

Slim Skin הקליניקה של אנה מאיר מתמחים בטיפולי יופי, הרזיה ובריאות העור. אנה יצרה שיטה ייחודית שמשלבת אימון תזונתי והקניית הרגלים בריאים עם טכניקות להעלאת המוטיבציה, NLP, הצהרת היקפים וטיפולים לשריפת שומן. אנה ליוותה כ- 2000 אנשים בתוכנית טיפולים שנערכת אחד לשבוע במשך שלושה חודשים ומתמקדת בשינויים חיוביים, חיבור מחדש אל הגוף ושינויים מהרגע הראשון. לצד תוכנית Slime Life  בקליניקה תוכלו למצוא טיפולי יופי שונים כמו מתיחות פנים, בוטוקס, הרמות עפעפיים וחזה ללא ניתוח, הסרת שיער, הסרת צלוליטיס, המסת שומן בקור ועוד.  

טיפולים מומלצים להסרת כתמים – להוריד 10 שנים מעור 

כפי שאתן בטח יודעות, עור פנים חלק ובריא דורש הרבה מאוד השקעה ולעיתים כדי להגיע למראה צעיר נדרש טיפול עור מקצועי שעוזר להוריד כמה שנים טובות מהעור. כיום כבר אין צורך בפרוצדורות כירורגיות ואפשר ליהנות מטיפולים בהם משתמשים בחום ומחדירים אנרגיה מתחת לעור וכך מתמקדים בהעלמת כתמים ואיחוד גוון העור, מתיחה של עור רפוי, עפעפיים נפולים ומילוי קמטים. 

3 שיטות טבעיות להעלמת כתמים בפנים

בין אם החלטתן לנסות את אחד מהטיפולים כדי לשמור על מראה עור רענן וצעיר לעוד שנים ארוכות, או שאתן מנסות לשפר ולצמצם נזקים קיימים – ריכזנו לכן 3 שיטות מנצחות להעלמת כתמים בפנים שיעזרו לך ליהנות מעור מושלם:

  • מיץ לימון – העלמת כתמים בעזרת לימון היא שיטה פופולרית למדי -הלימון מעולה ומסתדר נהדר עם עור שמנוני ומסייע בהבהרת העור ובכך בהפחתת הכתמים. שילוב של לימון בפילינג יכול לעשות פלאים ולאזן וליצור מראה עור אחיד. 
  • תפוחי אדמה – נשמע קצת מוזר אבל אולי תופתעו לגלות שבתפוחי אדמה יש הרבה ויטמינים חיוניים ושימוש בתפוח אדמה לניקוי הפנים יכול להוריד נפיחות, להעניק מראה רענן ולטשטש כתמים. תוכלי להשתמש בתפוח אדמה (לא מבושל כמובן) כמו בסבון טבעי ולמרוח באמצעותו את הפילינג ולשפשף קלות את העור. 
  • אלוורה – לאלוורה יכולות רפואיות ידועות היעילות בטיפול פגמי עור. בעזרת תמצית אלוורה תוכלי להבטיח עור נקי מרעלים, שמנוניות ופצעים. בנוסף אלוורה מעודדת הסרת עור מת בצורה טבעית ובכך מסייעת בהתחדשות העור, העלמת הכתמים ואיזון גוון העור. אפשר להשתמש בתמציות שנמכרות בבתי מקרחת או לשפשף את הפנים עם צמח אלוורה טבעי. 

עם קצת השקעה גם את יכולה להיפטר מכל הכתמים בפנים!

עור הפנים שלנו עדין מאוד וללא וטיפול וטיפוח קבוע נזקי הגיל ומזג האוויר יתחילו להראות את אותותיהם. לכן, אם עדיין לא עשית זאת – זה הזמן להיכנס לשגרה קפדנית, זה לא דורש ממך יותר מכמה דקות ביום שיאפשרו לך ליהנות מעור פנים זוהר, צעיר וללא כתמים! 

הסרת כתמי שמש בפנים וקבלת תוצאות רצויות

את התוצאות הלא נחמדות של חשיפה לא זהירה לשמש אנו רואים בד”כ שנים קדימה. התוצאות יכולות להיות בין היתר כתמי שמש המתמקמים באזורים שונים כמו הפנים, המחשוף, הזרועות ועוד. אם אזורים בגוף הם מכוסים לפחות חלק מהזמן או פחות בולטים, הפנים הם האזור הבולט והגלוי ביותר שלנו. הם מהווים עבורנו כרטיס ביקור ממש. חלק גדול מהרושם הראשוני שאנו עושים הוא באמצעות מראה הפנים שלנו. לכן, הסרת כתמי שמש בפנים היא טיפול מבוקש מאוד. היום ישנן שיטות מתקדמות המאפשרות להגיע לתוצאה מעולה במינימום של כאבים או תופעות לוואי.

שיטות לביצוע הסרת כתמי שמש בפנים

כתמי שמש וכתמים הנוצרים גם מסיבות אחרות כמו סיבות הורמונליות למשל הם ביטוי לכך שישנו פיזור לא אחיד של פיגמנט המלנין בעור. הכתם מצביע על ריכוז גבוה של מלנין לעומת סביבתו. שיטות הסרת כתמי שמש בפנים מתקדמות מאפשרות להגיע באופן מדויק וממוקד לשכבת העור בה נמצא הכתם ולאזור הספציפי שלו. באמצעות חימום האזור ושיוף עדין של שכבות העור נעשה קילוף עד לשכבה בה נמצא הכתם. מכשור מתקדם מאפשר זאת בעזרת שימוש בקרן לייזר, גלי רדיו, גלי אולטרסאונד או קרן אור. ישנם מכשירים מתקדמים שמאפשרים לשלב בין כמה מהטכניקות לקבלת תוצאות מקסימליות.

לעבור את הטיפול רק במקום המתמחה בתחום

הסרת כתמי שמש בפנים כוללת כאמור קילוף שכבות העור עד ההגעה למקור הכתם שיכול להיות גם בשכבה עמוקה. לכן למיומנותו של המטפל, ניסיונו והידע שלו בתחום יש חשיבות עצומה. עם המכשור החדשני שיש היום נפתחים עוד ועוד מקומות הקוראים לעצמם קליניקות למרות שלמטפלים אין את ההכשרה הנדרשת לטיפול ושימוש באותם מכשירים. לכן, כשאתם מחפשים את המקום המתאים לעבור בו טיפול הסרת כתמי שמש בפנים וכמובן כל טיפול אחר השייך לאסתטיקה הרפואית אל תתפשרו. בחרו במקום רציני ומקצועי שיש לו וותק המעיד על הצלחותיו.

סלים סקין היא קליניקה לרפואה אסתטית המציעה מגוון רחב של טיפולים תוך שילוב בין שיטות מתקדמות לשימוש בחומרים טבעיים ואיכותיים. המקום צבר מאז פתיחתו ב 2010 לקוחות מרוצים רבים החוזרים למקום פעם אחר פעם. מוזמנים ליצור קשר.

תפריט נגישות