10% הנחה - ברכישת מעל 1000 ₪ ממוצרי טיפוח בחנות האתר | לקבלת ההנחה כנסו לחנות

הצרת היקפים

טיפול הצרת היקפים וצלוליט

הצרת היקפים

אני רוצה לשתף אותכם בחוויה שלי בטיפול מאוד מעניין שעשיתי לפני כשנתיים וחצי ומאז אני מאוהבת בו,כי בדרך כלל אני דיי מנוסה בכל הטיפולים לגוף וניסיתי המון דברים על עצמי כל טיפולים קוסמטיים ומכשור להצרת היקפים. 

והפעם שמעתי שזה טיפול טבעי ואני מאוד סקפטית על “טכניקות טבעיות” ללא התערבות של מכשור מתקדם. והלכתי לבדוק עבורי ועבור המטופלים שלי את טיפול ה- Skinny Wraps .

אז מה זה Skinny Wrap ? 

מדובר בטיפול המיועד לניקוי רעלים צלוליט ומיצוק הגוף להצרת היקפים.

“ראפינג” מעניק תוצאות מהירות של החלקה ושיפור מרקם העור, מטפל בנימים, בסימני מתיחה וצלוליט ומעניק עור חיוני בריא וחלק. הטיפול החדשני, מתבסס על טיפול טבעי המשלב בין שימוש בתכשירים ארומתרפיים טבעיים, עטוף הגוף בתחבושות אלסטיות ייחודיות והאצת מחזור הדם ברגליים 

 

 

למי זה מתאים?

הטיפול מיועד לאנשים רזים ומלאים כאחד עם תופעות כמו צלוליט עודף עור ורפיון, מתבצע ללא כל מאמץ בשכיבה ומאפשר לגוף לסלק פסולת, רעלים, נוזלים ולפרק שומנים בצורה אפקטיבית ביותר הודות לשילוב האלמנטים. הטיפול יעיל לכל הגוף, או לאזורים ממוקדים כמו: ידיים, זרועות, רגליים, ישבן, בטן ועוד.

איך זה עובד ומה התהליך?

לפני הכל עוברים אבחון מקצועי ובדיקת פרמטרים של הגוף אחוזי שומן מים והיקפים. לאחר האבחון מורחים על גוף תערובות של שמנים ארומתרפיים המופקים מצמחים טבעיים כמו: אקליפטוס, אצות, צמחי בר, הדרים ועוד המאושרים על ידי משרד הבריאות ועוטפים את כל גוף (ניתן כמובן לעבור טיפול רק באזור ספציפי ובהתאם לצורך) בתחבושות אלסטיות הספוגות בחומר פעיל לניקוי החומציות הגוף, אחרי זה שוכבים בנחת וברוגע במשך כ45 דקות כאשר מרגישים זרמים של חום וקור שמאיץ את מחזור הדם ברגליים ובידיים. כל התהליך עובד גם על שריפת השומנים של עד כ- 800 קלוריות לטיפול,סילוק הפסולת ,פסולת שלא ניתן להסירה באמצעות פעילות גופנית בלבד, והתוצאה המתקבלת זה מיצוק ושיפור מרקם העור כבר מהטיפולים הראשונים.

 

 

הטיפול הוכח כמסייע משמעותית בכ- 60% במיצוק העור לאנשים הסובלים מעודפי עור מיותרים. ניתן ומומלץ לשלב את הטיפול כטיפול משלים בתהליך ירידה במשקל ולשלב אותו לאחר טיפולים כגון “הקפאת שומן” או “המסת שומן בגלי רדיו”.

 

 

לאחר הטיפול ראיתי את עצמי במראה והתרגשתי לראות את הגוף שלי נהייה יותר חטוב ונאסף בו זמנית!התחושה לאחר הטיפול גם כמה ימים אחרי טובה מאוד ואנרגטית,הרגשה של קלילות ומצב רוח מעולה. אז עשיתי סדרה של 6 טיפולים רצופים אחד לשבוע וראיתי הטבה משמעותית במצב הצלוליט וחיטוב הגוף.

מאז אני באופן שותף(פעם לחודש) עושה את הטיפול בתחבושות וממליצה לכל נשים להצטרף ולהתנסות בטיפול המדהים הזה!

עלויות טיפול skinny wrap

טווח של: 350 ₪ לאזור בגוף ל- 850 לכל הגוף ₪.

הנחה של עד -30% על רכישת סדרת טיפולים.

חייבת לציין כי ביחס לטיפולים בטכניקות אחרות, התמחור הינו סביר ובטוחני כי כל אישה שרוצה לחטב איזור מסוים בגופה כגון זרועות, תסכים להקדיש עבור התהליך עלות של 350 ₪ לטיפול בודד או בחבילות מוזלות.

 

קצת על הקליניקה סלים סקין:קליניקה היא מרכז לטיפול הרזיה לגוף ואסתטיקה רפואית לבריאות העור.מקום הוקם לפני 10 שנים בשיתוף פעולה של דר תבדי תמר MD וקוסמטיקאית רפואית אנה מאיר.

מקום מצויד במכשור החדשני ביותר ובצוות מקצועי ומיומן, אשר נותן שרותים: הקפאת שומן בקור,המסת שומן ה-BODY FX ,טיפולי פנים מתקדמים במזותרפיה רפואית וטיפולי קמטים ה-FRACTORA,טיפול אסתטיקה הזרקות והרמת פנים בחוטי אפטוס ועוד. הקליניקה Slim Skin מתקדמת בכל הטיפולים היעלים ביותר בתחום הבריאות העור והגוף ובאוירה מקצועית ורגועה.

קליניקה SLIM SKIN CLINIC.

גבעתיים בן גוריון 182 קומה 3 .טל 5073*

אז ככה זה הולך להיראות..לפני ואחרי 🙂

הצרת היקפים למראה טוב יותר

מראה הגוף ודימוי הגוף מעסיקים אותנו לא מעט. פעמים רבות הנושא מלווה אותנו מגיל צעיר, כשהיום, בעידן הטיקטוק בו כולם רואים ונראים, גם ילדים כבר מעסיקים את עצמם בעניין. עם אורח החיים שישנו היום בו אנו יושבים שעות רבות ויכולים לעבור ימים שלמים ללא פעילות גופנית. השמנה וגם הצטברות שומנים במקומות מסוימים אצל אנשים ללא עודף משקל משמעותי הן נפוצות. היום ישנן שיטות שונות לטיפול בשומן וגם בעור רופס המביאות לכדי הצרת היקפים באופן לא פולשני, לא כואב ולרוב מדובר על טיפולים לא ממושכים המביאים לתוצאות תוך זמן קצר.

באילו שיטות מתבצעת הצרת היקפים?

הצרת היקפים דורשת כאמור טיפול ממוקד במצבורי שומן. לא תמיד אורח חיים פעיל ושמירה על תזונה נכונה מספיקים כדי להביא  לתוצאה מספיקה. ישנן שיטות שונות באמצעותן מסולקים מצבורי שומן עיקשים. אחת הדרכים היא המסת שומן בחום. הדבר נעשה באמצעים שונים המבוססים כולם על אותו רעיון: חימום ממוקד של אזור השומן עד המסתו וסילוקו מהגוף באופן טבעי. הדבר נעשה באמצעות גלי רדיו, אולטרסאונד, לייזר, גלי אינפרא אדום (אור). כל השיטות יעילות, כשתוצאות מירביות נראות לאחר מספר חודשים והן אינן פוגעות באיברים סמוכים. שיטה אחרת שהופכת נפוצה היא הקפאת שומן בקור. הקפאת השומן מביאה גם היא לסילוקו מהגוף לאחר הרס תאי השומן שקפאו. גם כאן זו שיטה לא פולשנית, לא כואבת ולא פוגעת ברקמות סמוכות.

לעבור את הטיפול רק במקום בעל מומחיות בתחום

אמנם הצרת היקפים לא נעשית בהכרח בניתוחים או טיפולים פולשניים, אך גם בהם צריכה להיות למטפלים הכשרה מתאימה וניסיון בביצוע הטיפול. לכן, אל תלכו לכל מקום המציע טיפול במחיר זול במיוחד או מבצעים מפתים. בדקו שזהו מקום המנוהל באופן מקצועי, שלמטפלים יש את כל ההסמכה לטפל בשיטה מסוימת ומעבר לכך בדקו את שיטות הטיפול, המכשור באמצעותו מתבצעים טיפולים ובכלל התרשמו מהמקום: האם ישנה שמירה  על סטריליות והיגיינה, האם המקום נקי ומזמין ואיזה יחס ושירות ניתנים בו.

סלים סקין היא קליניקה המציעה משנת 2010 את הטיפולים המתקדמים בתחום. מנהלת המקום וכל אחת מן המטפלות בו הן בעלות ידע וניסיון רב בתחומן וכל לקוח מקבל טיפול מקצועי ויחס אישי. מוזמנים ליצור קשר.

הצרת היקפים בבטן

הבטן היא אחד האזורים בהם ישנה הצטברות של שומן עיקש שלא קל להיפטר ממנו, אפילו לא באמצעות אימונים רבים בחדר כושר או פעילות גופנית אחרת וגם לא באמצעות שמירה על תזונה נכונה ובריאה. הצטברות שומן בטני היא לא מומלצת גם מבחינה בריאותית ויכולה לזרז מחלות כמו סוכרת. לכן, הצרת היקפים בבטן היא תוצאה שרבים רוצים להגיע אליה, בין אם אלה גברים אשר עיקר מצבורי השומן שלהם הם בבטן ובין אם נשים אשר לאחר הריונות ולידות או עליות וירידות במשקל לאורך שנים נוצרה בטן רופסת בה יש מצבורי שומן וגם עור רופס. למזלנו, היום ישנן שיטות יעילות ומתקדמות לביצוע הצרת היקפים בבטן המביאות לתוצאות יפות תוך זמן קצר.

הצרת היקפים בבטן: איך נפטרים מהשומן העקשן?

ישנן שיטות שונות בהן משתמשים כדי להביא לכדי הצרת היקפים בבטן. הטיפול הוא ממוקד לאזור מסוים ולא נפגעים אזורים אחרים מטיפול זה, כולל רקמות סמוכות. הפגיעה היא בתאי השומן בלבד. ניתן להמיס את השומן בחום ממוקד ומבוקר הפוגע כאמור רק בשומן עצמו. המסה נעשית בעזרת קרן לייזר, קרן אור (אינפרא אדום), גלי רדיו או אולטרסאונד (גלי קול). בכל אחת מהדרכים השומן נמס ומסולק מהגוף. שיטה אחרת שהופכת פופולארית משתמשת דווקא בגלי קור כדי להביא להקפאת השומן. גם קור מביא להרס תאי השומן ולסילוקו מהגוף. היום ישנם מכשירים חדשניים שגם מביאים למיצוק העור וכך נעשה טיפול בשומן ובעור רופס במכשיר אחד.

לצאת עם המראה הרצוי- רק ממקום עם מומחיות בתחום

תחום הרפואה האסתטית הפך להיות פופולארי מאוד היום. השיטות החדשות המאפשרות תוצאות רצויות ללא ניתוח מושכות אנשים רבים להגיע למקומות המציעים טיפולים אלה. לפני שאתם בוחרים מקום שיבצע הצרת היקפים בבטן שלכם, בירכיים, בפנים או כל טיפול אסתטי אחר ודאו שמדובר על קליניקה שיש לה את כל האישורים להציע את אותם טיפולים, שהמטפלים הם בעלי ניסיון רב בתחומם ומטפלים רק בשיטות בהן יש להם ניסיון והכשרה פורמלית. מומלץ לבחור בקליניקה שלא צמחה אתמול אלא שיש לה וותק ומוניטין.

סלים סקין היא קליניקה המציעה מגוון רחב של טיפולי אסתטיקה לא פולשניים בשיטות המתקדמות ביותר. הטיפולים ניתנים במקצועיות רבה תוך מתן יחס אישי לכל מטופל. מוזמנים ליצור קשר.

צמצום היקפים

ככל שאנו מתבגרים, כך יכולים להצטבר שומנים באזורים בהם השומן הופך עיקש ולא קל להיפטר ממנו, גם לא באמצעות פעילות גופנית ותזונה נכונה. הצטברות השומן מביאה כמובן להיקפים רחבים יותר, וזאת גם כאשר משקל גופנו הוא תקין או שעודף המשקל הוא בגבולות הסביר. היקפים רחבים יותר מתקבלים לא רק בעקבות הצטברות שומן ב”נקודות אסטרטגיות” אלא גם כתוצאה מהתעייפות העור והיווצרות עור רופס. בעבר הטיפול במצבים אלה היה ניתוחים ולכן רבים נרתעו מכך והשלימו עם המצב. היום אין צורך להשלים עם המצב. ניתן להביא לכדי צמצום היקפים באמצעות שיטות לא פולשניות, לא כואבות המביאות לתוצאות מעולות.

צמצום היקפים באמצעות מכשור חדשני המשלב מספר שיטות

צמצום היקפים מתקבל באמצעות שיטות שונות המביאות להריסת השומן וגם להרס מבוקר של תאי עור המעודד ייצור סיבי קולגן ואלסטין, אותם חלבונים המביאים למתיחת העור ומיצוקו. בקליניקות מקצועיות ישנה התעדכנות מתמדת במכשור לטיפולי צמצום היקפים. ככל שהמכשיר מתקדם יותר כך הוא משלב שיטות שונות יחד. המסת שומן יכולה להיות באמצעות קרן לייזר, גלי רדיו, קרן אור או אולטרסאונד. כל השיטות כאמור גם מביאות לחימום שכבות העור הפנימיות ולמיצוק העור. טכנולוגיה מתקדמת כמו Velashape משלבת בין גלי אור, גלי רדיו וואקום, מה שמביא להמסת שומן וסילוקו וגם למיצוק העור. כך נעשה צמצום היקפים בצורה יעילה יותר.

לבדוק היטב את הקליניקה לטיפולים- צעד חכם בדרך לתוצאות הרצויות

התפתחות הרפואה האסתטית ופיתוח מתמיד של טכנולוגיות ושיטות טיפול מביא גם לפתיחתן של עוד ועוד קליניקות המציגות את עצמן כמתמחות בתחום. חשוב לכם בתור מטופלים לבצע את הבדיקות לגבי המקום בו אתם מתכוונים לעבור טיפולים, בין אם מדובר על צמצום היקפים, מתיחת עור הפנים או כל מטרה אחרת. חשוב לוודא שזו קליניקה שצברה וותק, שהיא מנוהלת ומתופעלת ע”י בעלי מקצוע שיש להם את כל ההכשרה והניסיון לטיפול, מקום שמקפיד על שימוש במכשור חדשני ובשיטות מתקדמות וכן על היגיינה וסטריליות החשובות מאוד בטיפולים מסוג זה.

סלים סקין היא קליניקה לרפואה אסתטית הפועלת קרוב ל 15 שנה. הקליניקה מנוהלת ע”י קוסמטיקאית פרא רפואית בעלת ידע וניסיון רבים בתחום המציעה מגוון טיפולים טבעיים המיטיבים עם הגוף וגם מביאים לתוצאות. מוזמנים ליצור קשר.

תפריט נגישות