10% הנחה - ברכישת מעל 1000 ₪ ממוצרי טיפוח בחנות האתר | לקבלת ההנחה כנסו לחנות

טיפול פלזמה לפנים

טכנולוגית מיקרופלזמה​

המיקרופלזמה תפקידה לגרום לקילוף עור בשכבות העליונות.
הקילוף מייסע לחידוש העור ולהצגת מראה אחיד וחלק לעור הפנים.

מה זה מיקרופלזמה?

מיקרו פלזמה היא טכנולוגיה הגורמת לאידוי של מולקולות המים (נקודתית) בשכבת האפידרמיס ויוצרת פציעות מיקרוסקופיות בצורת תעלות דקיקות בתוך העור. 
פעולה זו גורמת לקילוף מבוקר של העור ומאפשרת התחדשות של העור, ללא סיכון להיפר פיגמנטציה . בטכנולוגיית מיקרו פלזמה, יש שליטה מלאה על עומק, רמת החימום וקילוף העור. 

כיצד זה עובד?

המיקרו פלזמה משלבת טכנולוגיה של גלי רדיו ומיקרו פלזמה כדי ליצור הבזקי אנרגיית מיקרופלזמה. גלי רדיו יוצרים פציעות מיקרוסקופיות בצורת תעלות דקיקות בתוך העור, הגורמים לקילוף שכבת העור העליונה ולחימום מבוקר של שכבות העור העמוקות.

באלו אזורים ממולץ להשתמש במיקרופלסמה?

  •  יעיל לטיפול בקמטים וקמטוטים
  •  מיצוק עור רפוי בפנים
  •  הגברת גמישות העור
  • אחידות גוון העור 
  • החלקת מרקם עור לא אחיד 
  •  טיפול בסנטר כפול
  •  עיצוב  קו הלסת
  •  טשטוש צלקות פוסט-אקנה

טיפול פלזמה בפנים

פלזמה היא גז המכיל יונים וחלקיקים טעונים. כאשר אנרגיית הפלזמה באה במגע עם העור היא יוצרת בו מיקרו פציעות מבוקרות המביאות להתחדשות העור. טיפול פלזמה בפנים הפך להיות טיפול מבוקש מאוד בשל התוצאות המעולות שהוא מביא, הנוחות שבטיפול לצד מינימום תופעות לוואי. הוא יעיל מאוד בהתמודדות עם תופעות שונות שנוצרות בעור בשלבים מסוימים בחיים כמו אקנה וצלקות אקנה ותופעות שקורות ככל שהעור מתבגר ומזדקן כמו קמטים וקמטוטים באזורים שונים, כתמי גיל, סימני מתיחה ועוד. תוך מספר טיפולים נראות תוצאות משמעותיות מאוד כאשר כבר לאחר טיפול אחד מתחילים לראות את השינוי.

טיפול פלזמה בפנים: העט שעושה את ההבדל

טיפול פלזמה בפנים מתבצע באמצעות מכשיר דמוי עט אשר מקרין פולסים של אנרגיית פלזמה. עם המכשיר עובר המטפל על כל שטח האזור אותו רוצים לשפר. האנרגיה המוקרנת מן המכשיר גורמת למיקרו פציעות בלתי נראות כאשר האנרגיה חודרת עד לשכבות העמוקות של העור. אותן מיקרו פציעות גורמות להרס נקודתי של סיבי קולגן ואלסטין, החלבונים אשר אחראים על מיצוק העור ושמירתו במצבי הדוק ומתוח. ההרס שלהם מעודד ייצור מוגבר של סיבים חדשים שעושים את עבודתם בצורה יעילה בהרבה לעומת אלה שנהרסו. הדבר משפיע מיידית על מראה העור, הופך אותו למתוח, מעלים קמטים ונותן לעור מראה קורן וחיוני הרבה  יותר מאשר לפני כן.

טיפול לא פולשני המביא לתוצאות מעולות

אם בעבר כדי להגיע לתוצאות משמעותיות ולשינוי אמיתי במצב עור הפנים היה צורך בניתוח, היום ישנן שיטות שונות שאינן כואבות ואינן פולשניות. טיפול פלזמה בפנים הוא אחת השיטות החדשות ביותר מבין אותן שיטות העושות שימוש באנרגיות שונות כדי להביא לחידוש תאי העור. שיטות אלה כוללות בין היתר שימוש בלייזר או אור, אך אנרגיית הפלזמה מביאה לתוצאות משמעותיות יותר וזאת באמצעות יצירות מיקרו פציעות קטנות יותר אשר מחלימות במהירות. בניגוד ללייזר טיפול מיקרופלזמה בפנים יעיל באותה מידה לכל גווני העור כי אינו קשור לרמת המלנין, פיגמנט הצבע, בעור. כאמור הטיפול נוח ולא כואב. אחריו יכולה להיות מעט נפיחות או אדמומיות באזור הטיפול אשר חולפות לחלוטין תוך מספר ימים.

סלים סקין היא קליניקה לרפואה אסתטית המציעה את הטיפולים המתקדמים והחדשניים ביותר המהווים פתרון למגוון בעיות אסתטיקה בעור. הטיפולים ניתנים ע”י מטפלים מנוסים ומיומנים. מוזמנים ליצור קשר.

תפריט נגישות