10% הנחה - ברכישת מעל 1000 ₪ ממוצרי טיפוח בחנות האתר | לקבלת ההנחה כנסו לחנות

הסרת נימים וכתמי עור

נימים הם כלי הדם הזעירים ביותר בגוף אשר קוטרם מספר מיקרומטרים בודדים. מיקומם בשכבת העור העליונה עם השנים יכול לגרום לכך שיבלטו, יתרחבו ויגדלו וגוונם יהפוך לאדום או כחול.
הופעת נימים על העור אינה מסוכנת מבחינה בריאותית, אך מבחינה אסתטית היא לרוב מאוד מפריעה לסובלים ממנה, בייחוד במקומות בולטים, למשל סביב האף, בלחיים, על המצח, והשוקיים.

נימים הם כלי הדם הזעירים ביותר בגוף אשר קוטרם מספר מיקרומטרים בודדים. מיקומם בשכבת העור העליונה עם השנים יכול לגרום לכך שיבלטו, יתרחבו ויגדלו וגוונם יהפוך לאדום או כחול.
הופעתם של הנימים הבולטים היא לרוב כפסים על פני העור, אשר מזכירים קורי עכביש. ריבוי נימים על העור יוצר תופעה של אדמומיות ואף יכול להיות חלק ממצבים רפואיים כמו רוזציאה, בה עור הפנים מאופיין באדמומיות קבועה, שלעיתים מלווה בפצעונים דמויי אקנה.

לרשותנו מספר טכנולוגיות המביאות לתוצאות מעולות של העלמת הנימים וכתמי עור

צלקות אקנה

Lumecca
חוד החנית לטיפול בפיגמנטציה, וכלי דם קטנים לגוון עור אחיד, צעיר ורענן.
LUMECCA היא ידית אופטימלית המיועדת למגוון רחב של גווני עור.
LUMECCA מגדילה את הפוטנציאל לטיפול במגוון רחב של נגעים, פיגמנטציה של עור הפנים, מרקם העור, רוזציאה וכלי דם קטנים. טכנולוגיית ה-LUMECCA היא פריצת דרך חדשנית וייחודית בתחום ה-IPL הרשומה כפטנט.
הטכנולוגיה מספקת בתחילת הפולס אנרגיה הגבוהה ב-40% מהאנרגיה ב-IPL הקיימים בשוק ובכך מבטיחה ספיגה גבוהה יותר בהומוגלובין ובמלנין התורמים לתוצאות טובות יותר ומהירות יותר בהשוואה למכשירי IPL הקיימים בשוק.
אצלנו בקליניקת Slim-Skin אנו עדים בכל יום ויום בתהליכים מדהימים של הסרת נימים וכתמים בשיטה המובילה בעולם.

מה היתרונות בשימוש בידית LUMECCA?

על משטח העבודה של מיקרו-מחטים של הפרקטורה נמצאות אלקטרודות המבטיחות את חדירת אנרגיית ה- RF (תדר רדיו) לעומק . פטנט ייחודי המבטיח תוצאות מקסימליות ויעילות שיא. 
 חידוש העור תוך טיפול אחד או שניים.
 זמני טיפול קצרים על שטחי עור גדולים והחלמה מהיר.  מערכת קירור והרגעה אוטומטי שמקל על תהליכים עמוקים באיזורים רגישים. העור הנדרש. חשיפה לתדר רדיו תורמת לחימום של תאי עור. העומק והעוצמה של פולסי ה- RF נשלטים על ידי מחשב ונבחרים באופן פרטני

מרגישה שהגיע הזמן לתת לעצמך?
השאירי פרטים ונחזור אליך לתאום פגישת ייעוץ או טיפול בהתאם לצרכיך

תפריט נגישות