10% הנחה - ברכישת מעל 1000 ₪ ממוצרי טיפוח בחנות האתר | לקבלת ההנחה כנסו לחנות

מגיע לך לאהוב את הגוף שלך בכל גיל- טיפולים אסתטיים בעולם החדש.

אם את באמת אוהבת את הגוף שלך? הזמן, הלידות, הגיל- שינוי משמעותי במראה הגוף והפנים לאורך זמן וללא ניתוח פולשני הוא החלום הגדול של נשים רבות. באמצעות טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך ובשילוב שיטת טיפול מהפכנית ומוכחת אלפי נשים ברחבי הארץ חזרו לאהוב את הגוף שלהן בדיוק כמו שהן חלמו. סלים סקין הוא מרכז האסתטיקה המוביל בארץ, אשר מציע שילוב ייחודי של טיפולים קוסמטיים לא פולשניים בטכנולוגיה מתקדמת ושיטת טיפול מהפכנית להרזיה וחיטוב הגוף. יצאנו לגלות איך משיגים מראה צעיר בעולם החדש, כל הפרטים בכתבה.

טיפולים אסתטיים ללא ניתוח

עולם האסתטיקה מתפתח בקצב מואץ בארץ ובעולם, ומושך אליו מאות אלפי נשים וגברים שמעוניינים לשפר את מראה הפנים או הגוף ולאהוב את עצמם יותר.

לצד המודעות האסתטית הגדלה, נשים וגברים רבים מחפשים פתרונות אמיתיים ולא פולשניים, כאלה שיספקו תוצאות נראות לעין ללא ניתוח.

טכנולוגיה חדשנית בשילוב שיטה מהפכנית

הרמת חזה, הרמת עפעפיים, מתיחת פנים, מתיחת בטן ופרוצדורות אסתטיות נוספות מתאפשרות כיום ללא ניתוח ובמינימום כאבים באמצעות שיטת הטיפול הייחודית מבית סלים סקין- מרכז האסתטיקה המוביל בישראל.

פגישת ייעוץ לבחינת התאמה לתוכנית – חינם צרי קשר בטל’ 5073* או השאירי פרטים:
📍גבעתיים בן גוריון 182
טלפון 📞5073*

תוצאות מדהימות לאורך זמן

אבל טיפולים אסתטיים ללא ניתוח לא באמת אפקטיביים, לא?

גם אנחנו חשבנו. אנה מאיר, מנהלת מרכז האסתטיקה סלים סקין עזרה לנו לנפץ את המיתוס: “בעשור האחרון, הצוות הרפואי שלי ואני עסקנו בפיתוח שיטת טיפול מהפכנית שכוללת פרוצדורות אסתטיות ללא ניתוח בשילוב ליווי נפשי ותוכנית טיפול מותאמת אישית. הזדקנות עור הפנים, הצטברות שומן ושינויים מהותיים בגוף מתבטאים בחיינו מסיבות שונות, והחדשות הטובות הן שאפשר לטפל בכל אלו בקלות וללא ניתוח.”

איך נראים טיפולי האסתטיקה בעולם החדש?

” כחלק מהשיטה הייחודית שפיתחנו במרכז האסתטיקה סלים סקין, אנו שמות דגש על מספר אלמנטים אשר מרכיבים את ההצלחה המדהימה של כל אחד מהטיפולים האסתטיים שאנו מבצעות: התאמה אישית, ליווי רגשי ותזונתי, וטיפול רפואי בטכנולוגיה מתקדמת. הצוות שלנו מורכב מרופאות, אחיות, ומטפלות אשר מתמחות הן בצד האסתטי והן בצד הרגשי. אנו מאמינות כי תוצאות מדהימות באמת אינן מתבטאות רק באופן חיצוני, השינוי חייב להגיע גם מבפנים.”

איך משמרים את המראה הצעיר לאורך זמן?

בחיים כמו בחיים, גם הנראות האסתטית דורשת תחזוק וטיפוח בהתאם לנתונים ולצרכים של כל אחת ואחד. אנה, איך זה עובד?

“המטופלים והמטופלות שלנו מקבלים מאיתנו ייעוץ מקצועי במהלכו אנו יוצרים יחד תכנית טיפולים מותאמת אישית שנועדה לתת מענה כולל ומקיף גם לאורך זמן.

במרכז האסתטיקה שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולים אסתטיים מתקדמים בטיפול חד פעמי או במנוי שנתי לתחזוק וטיפוח עור הפנים והגוף: מתיחת פנים, מתיחת בטן, הרמת חזה, שאיבת שומן, מזותרפיה רפואית, בוטוקס ומילוי קמטים, ניקוז למפתי, הסרת צלוליט וטיפולים מתקדמים נוספים.”

בטח זה לא יעבוד עלי

אנה מאיר, מנהלת מרכז האסתטיקה סלים סקין מספרת לנו שאנחנו יכולות להשאיר את הסקפטיות בצד- “לאחר ניסיון בטיפול של אלפי מטופלים ומטופלות בכל הגילאים ומכל הסוגים, אני יכולה להרגיע את החששות ולהבטיח שהשיטה שלנו עובדת.

איך? היא פשוט מותאמת אישית. כאשר משלבים טכנולוגיה מתקדמת עם ליווי אישי וטיפולים מקצועיים מדויקים- התוצאות מגיעות.
לרוב נצפה לתוצאה מדהימה ונראית לעין כבר מהטיפול הראשון, אשר תלך ותשתפר ככל שהלקוחה תתמיד בטיפולים.
הטיפול מתאים לנשים וגברים בריאים אשר מעוניינים להצעיר את המראה של העור והגוף שלהם ב5-10 שנים לפחות.”

תמונות לפני ואחרי

האם זה כואב?

“בזכות המכשירים המתקדמים בהם אנו משתמשות בקליניקה הטיפולים הם ללא כאב, ומראים תוצאות מדהימות החל מהטיפול הראשון, אשר הולכות ומשתפרות ככל שמתמידים בתהליך.”

טיפולים אסתטיים ללא כאב בשילוב ליווי אישי- כך נראים הטיפולים האסתטיים בעולם החדש.

פגישת ייעוץ לבחינת התאמה לתוכנית – חינם צרי קשר בטל’ 5073* או השאירי פרטים:
📍גבעתיים בן גוריון 182
טלפון 📞5073*

תפריט נגישות