10% הנחה - ברכישת מעל 1000 ₪ ממוצרי טיפוח בחנות האתר | לקבלת ההנחה כנסו לחנות

חידוש עור הפנים

חידוש העור - הסרת נימים וכתמים ונגעים

החיפוש אחר מעיין הנעורים מתבצע מראשית קיום האנושות, בואו נודה באמת, כולנו היינו רוצות להישאר צעירות לנצח, אבל לזמן יש תכניות משלו…
אצלנו בקליניקת Slim-Skin חשוב לנו להוביל את לקוחותינו לתוצאות הטובות ביותר שהטכנולוגיה הכי מתקדמת מאפשרת לנו.

פילינג שחור על בסיס פחם פעיל
לחידוש ואיזון העור

 פילינג ירוק על בסיס צמחי
מיועד לקילוף עור קל עד עמיק

חוד החנית לטיפול בפיגמנטציה, וכלי דם קטנים לגוון עור אחיד, צעיר ורענן.

טכניקה לקילוף עור המייסעת לחידוש העור ולהצגת מראה אחיד וחלק לעור הפנים

מכשור פרא-רפואי המזרים גלי רדיו לאזור המטופל המאפשר לחדש את העור

מרגישה שהגיע הזמן לתת לעצמך?
השאירי פרטים ונחזור אליך לתאום פגישת ייעוץ או טיפול בהתאם לצרכיך

חידוש עור הפנים בשיטות מתקדמות

הפנים הם האזור הגלוי ביותר בגופנו, האזור אשר חשוף תמיד, לא משנה מהו מזג האויר בחוץ. הוא גם מהווה כרטיס ביקור עבורנו. כולנו מקבלים רושם ראשוני מפניו של אדם. הדבר הוא אוטומטי ואינטואיטיבי. לכן, שמירה על עור הפנים חשובה מאוד בכל גיל, כבר מילדות. כאשר מגיעים לעשור השלישי בחיים וצפונה, מומלץ מאוד לעבור מדי פעם טיפול של חידוש עור הפנים שייתן לפנים מראה קורן וחיוני יותר. ככל שהעור מתבגר כך ישנם דברים רבים יותר שנרצה לשנות או להעלים כמו קמטים, כתמים ועוד. היום ישנן שיטות לא פולשניות או כואבות המאפשרות חידוש עור הפנים באופן משמעותי.

באילו שיטות נעשה חידוש עור הפנים?

חידוש עור הפנים יכול להתבצע בעזרת שיטות שונות כשניתן גם לשלב ביניהן לקבלת תוצאה משמעותית יותר. כמובן שבחירת הטיפול או שילוב הטיפולים תלוי בגיל, במצב הפנים ובתופעות אותן רוצים לטשטש או להעלים. חידוש עור הפנים נעשה באמצעות שיטות שהמשותף לכולן הוא חימום העור בצורה מבוקרת עד לשכבות העמוקות שלו וע”י כך הרס סיבי קולגן ואלסטין ישנים, מה שמעודד ייצור חדשים. קולגן ואלסטין הם החלבונים אשר אחראים על מיצוק העור ולכן חידושם משפיע מאוד על מראה הפנים. תהליך זה נוצר בעקבות חימום באמצעות אנרגיות שונות: לייזר, גלי רדיו, אור, מיקרופלזמה, אולטרסאונד. עם שיטות אלה ניתן לשלב פילינג המביא לקילוף שכבות העור וחידושן, כשהיום ישנו פילינג ירוק המבוסס על חומרים צמחיים הבריאים לעור ולא חומרים כימיים חזקים.

לעבור מאת הטיפול במקום המתמחה בתחום

היום כאמור  ישנן שיטות לא פולשניות לחידוש העור. אין צורך בניתוחים או פעולות רפואיות פר אקסלנס. עם זאת, חידוש עור הפנים על שיטותיו השונות נחשב לטיפול פרא רפואי כך שלא כל אדם הקונה את המכשיר יכול להפוך למטפל. כאשר אתם מחפשים מקום לעבור בו את הטיפול בדקו שזוהי קליניקה מורשית שקיבלה את כל האישורים לכך. בדקו האם המטפלים בה מוסמכים ומנוסים. על המטפל להכיר היטב את המכשיר, את מידת החימום שיש לבצע וכל דבר אחר הנוגע לאופן הטיפול. 

סלים סקין היא קליניקה לרפואה אסתטית המציעה כבר מ 2010 מגוון רחב של טיפולי האסתטיקה המתקדמים ביותר. שילוב של מקצועיות, יחס אישי ומכשור מתקדם מביאים לתוצאות מעולות. מוזמנים ליצור קשר.

תפריט נגישות