10% הנחה - ברכישת מעל 1000 ₪ ממוצרי טיפוח בחנות האתר | לקבלת ההנחה כנסו לחנות

טיפול באקנה ובצלקות

צלקות פוסט אקנה הן תוצאה של החלמה לקויה של העור מהתהליך הדלקתי שמאפיין אקנה שכה נפוצה בגיל ההתבגרות ומגורמים הורמונליים. החטטים והצלקות מלווים אנשים רבים לאורך כל חייהם, אך בזכות הטכנולוגיה החדשנית ביותר, ניתן לשים סוף לסבל שנגרם כתוצאה מצלקות אלה!

צלקות אקנה

צלקות פוסט אקנה לרוב פוגעות במרקם העור, צבעו ופני השטח שלו ולמעשה יוצרות סימנים קבועים בעור אשר פוגעים במראה העור שנים רבות לאחר שמחלת האקנה כבר חלפה. הן יכולות להיות בולטות או שקועות, בעלות גוון חום/אפור או גוון אדמדם, אך דבר אחד בטוח, הן לא מוסיפות לחיוניות עור הפנים ופעמים רבות פוגעות בביטחון העצמי של הסובלים והסובלות מתופעה זו.
לשמחתנו הרבה, היום, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת ניתן להוביל לשיפור משמעותי ואף העלמת הנגעים האלה אחת ולתמיד.
בקלינקת Slim-Skin אנו משתמשות במכשיר המתקדם ביותר בתחום מבית אינמוד,
Fractora הינו טיפול חדשני בטכנולוגיה ישראלית פורצת דרך שנותן מענה מצויין למגוון בעיות עור נפוצות.

  • צלקות פוסט אקנה
  • עור עם קמטים
  • רפיון העור
  • רפיון צוואר
  • קמטים סביב העיניים
  • עפעף נפול

עם המכשיר הזה, מתיחת הפנים הלא-כירורגיות של עור הפנים משתדרגת לרמה חדשה. סוגים שונים של פרמטרים כמו עומק ועוצמה מותאמים אישית על ידי המומחים של Slim-Skin, כך מתאפשר עיבוד אזורים בעייתיים, תוך כדי התחשבות ברגישויות ובמאפיינים האישיים של כל מטופלת בנפרד. זאת בזכות חיישנים על משטח הזרבובית ומערכת בקרת מחשבים, כאשר הסיכון לכוויות ופציעות בכלי הדם וקצות העצבים לא קיים.

איך זה עובד?

על משטח העבודה של מיקרו-מחטים של הפרקטורה נמצאות אלקטרודות המבטיחות את חדירת אנרגיית ה- RF (תדר רדיו) לעומק העור הנדרש. חשיפה לתדר רדיו תורמת לחימום של תאי עור. העומק והעוצמה של פולסי ה- RF נשלטים על ידי מחשב ונבחרים באופן פרטני
בהתאם לנתוני וצרכי המטופל ופועלים לחידוש העור ללא הצןרך בפילינגים עמוקים או הזרקות, באמצעות פרקטורה ניתן להשיג תוצאות של מילוי קמטוטים ושיקום של צלקות אקנה ונקבוביות פתוחות בזמן החלמה קצר של 3-4 ימים.

מרגישה שהגיע הזמן לתת לעצמך?
השאירי פרטים ונחזור אליך לתאום פגישת ייעוץ או טיפול בהתאם לצרכיך

תפריט נגישות