10% הנחה - ברכישת מעל 1000 ₪ ממוצרי טיפוח בחנות האתר | לקבלת ההנחה כנסו לחנות

מתיחת עור ללא ניתוח ע”י צוות מיומן

ככל שאנחנו מתבגרים כך העור שלנו, אותה “עטיפה” העוטפת אותנו כל חיינו הופכת מקומטת יותר, רפויה, פחות מחוברת לרקמות החיבור המחברות אותה לשרירים. אחרי הכל, אפילו העטיפה העמידה ביותר לא יכולה להישאר מתוחה והדוקה 80 שנה והיום גם הרבה יותר… למזלנו, היום ניתן לעזור לגוף שלנו כולל העור לעזור לעצמו. מתיחת עור ללא ניתוח מבוססת על טכניקות אשר מזכירות לעור מה עליו לעשות כד להישאר מתוח והדוק ולסייע לו בכך. אם בעבר מתיחת עור היתה דורשת ניתוח עם זמן התאוששות ותופעות לוואי וכן הרדמה מלאה, היום ישנן שיטות מתיחת עור ללא ניתוח, מה שהופך את אותם טיפולים למבוקשים מאוד.

האזורים בגוף בהם פופולארית מתיחת עור ללא ניתוח

בכל הגוף העור מאבד עם הזמן מהחיוניות שלו והופך להיות רפוי ופחות מתוח ומהודק. עם זאת ישנם אזורים בהם מתיחת עור ללא ניתוח היא מבוקשת יותר. אזור הפנים למשל הוא אחד האזורים המרכזיים לטיפולים אלה. הפנים הם כרטיס הביקור שלנו ולכן חשוב לנו שיהיו בעלי מראה קורן  ולא עייף. מתיחת עור ללא ניתוח נעשית פעמים רבות בטיפול משולב בפנים ובצוואר. גם עור הצוואר נוטה עם הזמן לצנוח ולהפוך מדולדל ורפוי. מעבר לכך גם הבטן היא אזור מבוקש למתיחה. הרצון להגיע לבטן חטובה עולה במיוחד לקראת הקיץ. פעמים רבות מה שמונע את המראה החטוב הוא לאו דווקא שומן אלא עור רופס שמצטבר, במיוחד בעקבות לידות או עליות וירידות במשקל.

באילו שיטות נעשה הטיפול?

מתיחת עור ללא ניתוח נעשית באמצעות שיטות המצליחות ליצור חימום מבוקר של העור עד לשכבותיו העמוקות. חימום זה הורס סיבי קולגן ואלסטין ישנים, סיבים החשובים למיצוק העור, ובכך מעודד ייצור חדשים. ייצור קולגן ואלסטין חדשים מביא להידוק העור ומיצוק שלו. החימום נעשה באמצעות גלי אולטרסאונד, גלי רדיו, לייזר או אור. היום ישנם מכשירים חדשניים המשלבים בין כמה טכניקות במכשיר אחד. גם עיסוי העור מביא להזרמת דם בצורה מוגברת ולעידוד תהליכים טבעיים. שיטה נוספת המיושמת בעיקר בפנים ובצוואר היא הרמה באמצעות חוטים המוחדרים פנימה.

סלים סקין היא מרפאה לרפואה אסתטית המטפלת באופן המקצועי ביותר בלקוחותיה במגוון שיטות שנבחרות לאחר אבחון ובדיקה של הלקוח. מוזמנים ליצור קשר.

תפריט נגישות