10% הנחה - ברכישת מעל 1000 ₪ ממוצרי טיפוח בחנות האתר | לקבלת ההנחה כנסו לחנות

פילינג עמוק לעור הפנים

ככל שהעור שלנו מתבגר, כך הוא הופך להיות חיוני פחות ובעל מראה עייף יותר. עם הזמן נוצרים בו קמטוטים, קמטים  וגם כתמים. היום ישנן שיטות טיפול לחידוש העור שאינן פולשניות. פילינג עמוק לפנים הוא שיטה מוכרת כבר שנים בה קוסמטיקאיות רבות משתמשות לקבלת מראה מתוח וחיוני יותר. עם זאת, גם בתחום הפילינג ישנה התחדשות ופיתוחים של חומרי פילינג המיטיבים יותר עם העור. במשך שנים נשים רבות נרתעו מפילינג עמוק כי היה מדובר על פילינג כימי המורכב מחומרים חזקים שאינם בריאים לעור ויכולים ליצור גירויים. היום ישנו פילינג עמוק לפנים שהוא פילינג ירוק או שחור המזינים את עור הפנים.

כיצד עובד פילינג עמוק לפנים?

פילינג עמוק לפנים עובד באופן פשוט. הוא מביא לקילוף שכבות העור העליונות עד לשכבות העמוקות יותר. קילוף זה מביא לחידוש תאי העור וייצור מוגבר של קולגן ואלסטין האחראים על מיצוק העור והיותו מהודק ומתוח. לכן שיטת טיפול זו מוכרת כבר שנים ונחשבת מבוקשת. עם זאת, כמו שציינו, לפילינג כימי יצא שם פחות טוב ויש רבות הנמנעות מטיפול באמצעותו. פילינג ירוק כולל אנזימים ומגוון מינרלים וחומרים מזינים אחרים המופקים מצמחים הידועים בסגולותיהם הרפואיות. פילינג ירוק מביא אף הוא לקילוף העור וחידושו אך באופן עדין יותר תוך הוספת אותם חומרים מזינים  שהם בפני עצמם משפרים את מראה העור. פילינג שחור מבוסס על פחם הידוע ביכולתו לספוח לכלוך וכך בנוסף לקילוף העור נעשה תהליך ניקוי עור הפנים.

שיטות נוספות לחידוש עור הפנים

חידוש עור הפנים נעשה בדרכים שונות. לצד פילינג עמוק לפנים ניתן לעבור טיפולים נוספים אשר כולם קצרים ולא פולשניים או כואבים. טיפול באמצעות גלי רדיו נחשב לטיפול מוכר ומבוקש מאוד. חימום אזורים בפנים באמצעות מכשיר הפולט גלי רדיו בעוצמה מתאימה מביא אף הוא, ממש כמו פילינג עמוק לפנים, לייצור מוגבר של תאי עור חדשים וסיבי קולגן ואלסטין שיביאו ליישור קמטים וקבלת מראה צעיר וחיוני. ניתן לחמם את העור באנרגיות שונות מלבד גלי רדיו, למשל אולטרסאונד, לייזר או אור אינפרה אדום. מילוי קמטים באמצעות חומצה היאלורונית מביא אף הוא לקבלת מראה צעיר וחיוני יותר.

סלים סקין היא קליניקה לרפואה אסתטית המציעה מגוון טיפולים מתקדמים, כולם לא פולשניים או כואבים ומביאים לתוצאות מעולות. מוזמנים ליצור קשר.

תפריט נגישות