10% הנחה - ברכישת מעל 1000 ₪ ממוצרי טיפוח בחנות האתר | לקבלת ההנחה כנסו לחנות

המסת שומן בטני

שומן בטני הוא אחד מסוגי השומן הקשים ביותר להיפטר ממנו. זה יכול להיות קשה לדבוק בתוכנית דיאטה ופעילות גופנית הנחוצה להמסת שומן בטני. למרבה המזל, יש דרכים להאיץ את התהליך ולהמיס את שומן הבטן מהר יותר. במאמר זה, נדון בכמה עצות כיצד להמיס ביעילות את שומן הבטן ולקבל את הגוף הרצוי. אנו גם נדון כיצד שינויים מסוימים באורח החיים יכולים לעזור לך להשיג את המטרות שלך בהמסת שומן הבטן שלך.

אם אתם מחפשים דרכים להפחית את השומן בבטן ולקבל בטן שטוחה יותר, אתם לא לבד. מיליוני אנשים ברחבי העולם נאבקים בשומן עודף בבטן, שעלול להיות לא בריא וקשה להיפטר ממנו. למרבה המזל, ישנן מספר אסטרטגיות שבהן אתה יכול להשתמש כדי להמיס את שומן הבטן העיקש שלך ולשפר את הבריאות הכללית שלך. החל משינויים תזונתיים ועד לפעילות גופנית סדירה, העצות הללו יעזרו לכם להמיס את שומן הבטן ולהשיג אורח חיים בריא יותר.

לנו בסלים סקין יש מכשור טכנולוגי מתקדם אשר יכול לעזור לכם בתהליך הזה.

המסת שומן בהקפאה היא טכנולוגיה מתקדמת לסילוק מצבורי שומן נקודתיים ולהצרת היקפים, באמצעותה ניתן להסיר עד 25% מהשומן באזור ממוקד ולצמצם עד 5 ס”מ מההיקפים! הטיפול מתאים לכל מי שמתמודד עם מצבורי שומן ממוקדים ועקשניים באזור הירכיים, מותניים, בטן, ישבן וברכיים.אנו מזמינים אותך לפגישת ייעוץ והתאמה ללא עלות, בפגישה יינתן מידע מפורט על הטיפול ותוצאותיו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? השאירו פרטים כאן בטופס או התקשרו: 5073*

יתרונות וסיכונים של טיפולי המסת שומן בבטן:    

היתרונות הפוטנציאליים של טיפולי המסת השומן בבטן הם רבים. טיפולים אלה יכולים לסייע בהפחתת שומן בטני עיקש ולשפר את קווי המתאר הכלליים של הגוף, לגרום לך להיראות רזה יותר ולהגביר את הביטחון העצמי שלך.    

טיפולים אלה גם מספקים אפשרויות ללא ניתוח לאנשים שרוצים להפחית את כמות השומן באזור הבטן שלהם מבלי לעבור לשאיבת שומן או להליכים פולשניים אחרים.  

הטיפולים גם נוטים להיות בטוחים מאוד, כמו כן יש סיכון מינימלי לתופעות לוואי או סיבוכים. עם זאת, כמו בכל טיפול, ישנם תופעות לוואי פוטנציאליות שיש לקחת בחשבון. אלה כוללות נפיחות, רגישות, אי נוחות או עקצוץ זמני באזורים המטופלים. במקרים מסוימים, עשוי להיות גם שינוי בצבע העור או צלקות קטנות.    

איך לבחור את הטיפול המתאים ביותר בשבילך הינה כמה טיפים :  

לאחר שהחלטת לנקוט בפעולה נגד השומן הבטני שלך, השלב הבא הוא להבין איזו אפשרות טיפול היא הטובה ביותר עבורך. להלן מספר טיפים כיצד לבחור את הטיפול המתאים ביותר עבורך:  

הגדרת מטרות:   

כדאי לחשוב מה ברצוננו להשיג עם התהליך, מכיוון שלא כל הטיפולים נועדו להגיע לאותן תוצאות. לדוגמה, ניתוח שאיבת שומן נועד לטפל במצבורי שומן גדולים בבטן, בעוד טיפול להמסת שומן מתמקד במצבורי שומן קטנים ונקודתיים.    

מחקר האפשרויות הזמינות :  

יש מגוון של טיפולים זמינים, ולכן חשוב לחקור את כל האפשרויות ולוודא שאנחנו מבינים את ההבדלים ביניהן. כדאי לשוחח עם איש מקצוע על היתרונות והחסרונות של כל אפשרות, כדי שההחלטה תהיה מושכלת ונכונה עבורך.  

עלויות:   

חשוב לבדוק כמה עולה כל טיפול ולהחליט אם הוא מתאים לתקציב שלך. טיפולים מסוימים עשויים לדרוש ביקורים מרובים, אז צריך לקחת בחשבון את העלויות למפגש חוזר וכל עלויות נוספות הקשורות לפגישות מעקב.     

תופעות לוואי:   

למרות שלכל הטיפולים יש כמה סיכונים ותופעות לוואי הקשורות אליהם, חשוב לחקור מה הם עבור ההליך המסוים שבחרת. הרופא המטפל יוכל להסביר לך על סיבוכים פוטנציאליים או אי נוחות שעלולים לנבוע מהטיפול.  

לסיכום   

טיפולי המסת שומן בבטן יכולים להיות דרך מצוינת להיפטר משומן בטני עיקש, אבל חשוב לעשות את המחקר שלך ולמצוא את הטיפול המתאים עבורך. כמו כן, צריך לזכור שטיפולים אלו אינם תרופות פלא, והם אינם פועלים בין לילה. צריך להקפיד על תזונה בריאה ומאוזנת ופעילות גופנית כדי לראות תוצאות לאורך זמן. 

המסת שומן בטני ע”י צוות מקצועי

כמעט כולנו מגיעים בשלב כלשהו בחיינו למצב בו הבטן בולטת או רופסת בשל הצטברות שומן בה. שומן בטני הוא תופעה ממנה סובלים גברים מגיל צעיר יחסית כשנוצרת להם “כרס בירה” בולטת גם אם אין להם עודף משקל ואפילו כשיתר גופם רזה. אצל נשים מצטבר שומן בטני בעיקר לאחר סיום הלידות ובמיוחד בגיל המעבר וצפונה. אצל נשים ישנו שילוב “מנצח” בין שומן עקשן לבין עור רופס שנוצר בעיקר ממתיחת העור וכיווצו מספר פעמים בעקבות הריונות. לכן, המסת שומן בטני היא טיפול מבוקש מאוד ע”י נשים וגברים כאחד בגילאים שונים והוא נמצא כיעיל מאוד.

איך מתבצעת המסת שומן בטני?

המסת שומן בטני והמסת שומן באזורים נוספים בגוף יכולה להתבצע באמצעות טכניקות שונות. היום ישנם מכשירים המשלבים כמה שיטות במכשיר אחד, מה שמעלה את יעילות הטיפול ומביא לתוצאות טובות יותר. בכל הטכניקות נעשה חימום מבוקר של האזור עליו עובדים, בין אם זו הבטן כולה או  אזורים מסוימים בה. החימום יכול להתבצע באמצעות מקורות חימום שונים: אור אינפרא אדום, לייזר, גלי רדיו או אולטרסאונד. בכולם החימום ממוקד ומבוקר כך שישנו הרס תאי שומן והמסתם ללא פגיעה באזורים קרובים. לאחר המסת השומן הוא מופרש מהגוף באופן טבעי. שיטות אלה טובות גם לחידוש העור ומיצוקו והדבר משלים לקבלת מראה בטן חטוב.

כמה זמן לוקחים הטיפולים?

מדובר על טיפולים לא פולשניים, לא כואבים וגם ללא תופעות לוואי. המסת שומן בטני יכולה לארוך מספר טיפולים, תלוי בשיטת הטיפול. אם מדובר על גלי רדיו למשל, מדובר על סדרת טיפולים של 6-12 טיפולים, תלוי בכמות השומן שיש להמיס וגם בקצב חילוף החומרים בגוף אשר קובע כמה זמן יקח עד לסילוקו הסופי של השומן מהגוף. טיפול המשלב מספר שיטות במכשיר אחד יכול להיות קצר יותר. לרוב התוצאות המקסימליות נראות לאחר מספר חודשים ומומלץ מדי פעם לעשות טיפול חיזוק לשמירה על התוצאות. כדי שתהיו מטופלים בשיטה הטובה ביותר עבורכם שתביא לתוצאות ותשמר אותן חשוב להתייעץ קודם עם מומחה בתחום ולבחור קליניקה ותיקה ומקצועית.

סלים סקין היא קליניקה לרפואה אסתטית המציעה מגוון טיפולים בשיטות המתקדמות ביותר. המטפלים בסלים סקין הם מומחים כל אחד בתחומו ובעלי ההכשרה והניסיון המתאימים. מוזמנים ליצור קשר.

שריפת שומן בטני

ככל שאנו מקדמים בגיל, כך ירידה במשקל הופכת להיות מאתגרת יותר, במיוחד חיטוב אזורים בהם ישנו שומן עקשן כמו הבטן. שומן בטני ידוע בתור שומן עקשן במיוחד אשר לרוב אימונים בחדר כושר ואכילה מוקפדת ונכונה לא יספיקו כדי שיתקבל מראה חטוב באמת. היום ישנן שיטות שישלימו את המאמצים שאתם עושים בפעילות גופנית ותזונה נכונה. שריפת שומן בטני אפשרית באמצעות שיטות טיפול מתקדמות ולא פולשניות. בכל השיטות הטיפול הוא ממוקד וכך נעשית שריפת שומן בטני בדיוק באזורים הבעייתיים ומבלי לפגוע באזורים סמוכים.

איך נעשית שריפת שומן בטני?

שריפת שומן בטני ובכלל שומן באזורים אחרים בגוף כמו ירכיים, זרועות ועוד נעשית באמצעות מכשור מתקדם. שריפת השומן נעשית באמצעות חימום אזור תאי השומן באופן ממוקד ומבוקר כך שהנזק הנגרם הוא לתאי השומן בלבד. את החימום ניתן לבצע באמצעות גורמים שונים. זו יכולה להיות קרן לייזר, גלי רדיו, קרן אור אינפרא אדום או גלי קול (אולטרסאונד). הם מחממים את האזור, הורסים את תאי השומן וממיסים אותם. התאים המומסים מסולקים מהגוף באופן טבעי. שריפת שומן בטני יכולה להתבצע גם בקור. כוויות קור הן ההוכחה שגם קור יכול לשרוף. הקפאת שומן או המסת שומן בקור היא שיטה שהפכה פופולארית בשנים האחרונות. כאן הרס התאים נעשה באמצעות הקפאתם וגם במצב זה הם מסולקים מהגוף באופן טבעי.

להגיע לתוצאות הטובות ביותר במקום המתמחה בתחום

כיוון שטיפולי שריפת שומן בטני וטיפולים דומים אינם פולשניים, מטופלים חושבים שניתן לטפל בשיטות אלה בקלות. כמובן שהדברים אינם כך. טיפולים אלה הם פרא רפואיים, דורשים הכשרה לטיפול בכל שיטה ובכל סוג של מכשיר כדי לבצע את הטיפול בצורה יעילה וגם באופן שחלילה לא יגרם נזק. אם יתבצעו ע”י אדם שלא עבר את ההכשרה המתאימה ואין לו ניסיון בתחום הדבר יכול להביא לתוצאות לא יעילות במקרה הטוב או נזקים במקרה הפחות טוב. לכן אל תתפשרו ובחרו קליניקה ותיקה ומוכרת עם מטפלים מנוסים בתחומם.

סלים סקין היא קליניקה לרפואה אסתטית בה מוצעים טיפולים שונים, החל משריפת שומן בטכניקות שונות דרך טיפולי פנים ועד טשטוש סימני מתיחה. כל הטיפולים מתבצעים ע”י מטפלים מיומנים ומנוסים. מוזמנים ליצור קשר.

המסת שומן בבטן

הבטן נמצאת בדיוק באמצע הגוף, אזור הבולט מאוד לעין. גם כאשר אדם הוא רזה, אם יש לו בטן בולטת, כפי שקורה אצל לא מעט גברים, הדבר משפיע באופן משמעותי על המראה הכללי. במיוחד לקראת הקיץ כולנו רוצים להיפטר משומנים עודפים בבטן וגם מעור רופס ה”תורם” אף הוא למראה בטן פחות חטוב. זה  הזמן בו רבים נרשמים לחדר כושר (בעיקר נרשמים…) או מתחילים דיאטה (כשלא תמיד עוברים את קו ההתחלה שלה…). ועכשיו ברצינות: גם כאשר אדם נכנס לעניין בשיא המוטיבציה וכן מתאמן ומקפיד על תזונה נכונה, הדבר לא בהכרח מביא לכך שייפטר מהשומן באזור עיקש כמו הבטן. השלמת התהליך בעזרת טיפולי המסת שומן בבטן יוכלו להביא לתוצאות מצוינות ולקבלת המראה החטוב והמיוחל.

איך נעשית המסת שומן בבטן?

היום ישנן שיטות טיפול לא פולשניות או כואבות אשר ממיסות את השומן באופן ממוקד. המסת שומן בבטן מתבצעת באמצעות חום או דווקא קור. ההמסה באמצעות חום נעשית באמצעות מכשיר השולח מקור חום ממוקד ומבוקר לאזור עליו עובדים. מקור החום יכול להיות קרן לייזר, גלי רדיו, קרן אור (אינפרה אדום שלא יזיק לעור) או אולטרסאונד. החימום שמתבצע ברמה מדויקת ומתאימה הורס את תאי השומן וממיס אותם. הרס זה גם מונע התפתחות תאי שומן חדשים במקום. טיפול באמצעות קור נעשה אף הוא באמצעות גלי קור ממוקדים אשר מקפיאים את השומן וכך הוא מסולק מהגוף.

כמה זמן לוקחים הטיפולים?

משך הטיפול תלוי בסוג הטיפול וגם במצבו ההתחלתי של כל מטופל. ככל שישנו שומן בטני רב יותר כך טיפולי המסת שומן בבטן יהיו ממושכים יותר וידרשו סדרה ארוכה יותר של טיפולים. כאשר זהו טיפול חדשני בו המסת השומן נעשית בשילוב של מספר מקורות חימום, למשל עם מכשיר המשלב בין קרן אור, גלי רדיו וגם ואקום שתורם ליעילות רבה יותר של הטיפול, סדרת הטיפולים תהיה קצרה יותר. לרוב נדרשים מספר חודשים לקבלת תוצאות מקסימליות, כאשר בטיפול המסת שומן בקור ישנו מספר קטן יחסית של טיפולים אך נדרש כחודש וחצי בין טיפול לטיפול.

סלים סקין היא קליניקה לרפואה אסתטית המציעה מגוון טיפולים, ביניהם המסת שומן בבטן בשיטות שונות ומתקדמות. לכל מטופל נבחרת השיטה המתאימה ביותר עבורו לקבלת תוצאות מקסימליות. מוזמנים ליצור קשר.

תפריט נגישות