הצרת היקפים בירכיים בשיטה מתקדמת

אם בגיל צעיר הצרת היקפים בירכיים נעשית בקלות רבה יחסית (הכל יחסי…) באמצעות תרגילים ותזונה נכונה, בגיל מבוגר יותר, במיוחד לאחר הריונות ולידות, השומן המצטבר בירכיים ובאזורים נוספים כמו הבטן הוא עקשן יותר ואם זה לא מספיק, ישנו לעיתים גם עור רופס כתוצאה ממתיחות וכיווצים לאורך השנים. גם עור רופס יוצר מראה רחב יותר של הירכיים כך שהצרת ההיקפים צריכה לכלול גם מתן מענה לעור רופס ולעשות שימוש באמצעים שיביאו גם למיצוק העור. היום ישנם מכשירים ושיטות טיפול אשר באמצעותם נעשית הצרת היקפים בירכיים באופן יעיל ביותר כי הם נותנים מענה גם לשומן וגם לעור.

שילוב שיטות לקבלת הצרת היקפים בירכיים

כדי להביא לכדי הצרת היקפים בירכיים באופן יעיל יתכן שכדאי לשלב שיטות. לכן, כאשר מגיעים לקליניקה המציעה טיפולים חשוב לעבור שיחת ייעוץ בה ייבחרו השיטות המתאימות ביותר עבורכם. מן השומן העיקש ניתן להיפטר באמצעות חימום או קירור שלו. חימום אזור השומן בצורה ממוקדת מביא להמסתו וסילוקו מהגוף. החימום נעשה באמצעות מכשור מתקדם שיכול לשלוח קרן לייזר, גלי רדיו, אור או אולטרסאונד. שיטות אלה יעילות גם להרס מבוקר של תאי עור וכתוצאה מכך ייצור מוגבר של קולגן ואלסטין, מה שמביא לחידוש העור ומיצוקו. שיטה חדשנית שהופכת מבוקשת היא הקפאת שומן בגלי קור. גם הקפאת תאי שומן מביאה להריסתם וסילוקם מהגוף.

תוך כמה זמן מתקבלות התוצאות?

בכל שיטות הטיפול תוצאות מקסימליות מתקבלות לאחר מספר חודשים אך ניתן להתחיל ולראות תוצאות כבר לאחר הטיפול הראשון. בשיטת הקפאת שומן (שנקראת גם המסת שומן בקור) יש לעבור כשלושה טיפולים אך צריך להיות מרווח של חודש וחצי ביניהם כך שהתוצאות המקסימליות הן לאחר חמישה חודשים. בטיפול בגלי רדיו נדרשת סדרת טיפולים, בין 6 ל 12 טיפולים, תלוי בכמות השומן שיש להמיס, אך כאן אין צורך להמתין זמן ארוך בין טיפול לטיפול. בלייזר הטיפול קצר ומהיר אך עד שנראות התוצאות המקסימליות וכל השומן המומס מסולק יכולים לעבור מספר חודשים.

סלים סקין היא קליניקה לרפואה אסתטית המציעה מגוון טיפולים להצרת היקפים והצערת העור. שיטת הטיפול לכל מטופל נבחרת בקפידה תוך התחשבות בכל הגורמים הרלוונטיים. מוזמנים ליצור קשר.