10% הנחה - ברכישת מעל 1000 ₪ ממוצרי טיפוח בחנות האתר | לקבלת ההנחה כנסו לחנות

הרמת פנים עם חוטים

מתיחת הפנים עם חוטים היא הליך חדש ומהפכני שהופך במהירות לפופולרי בקרב אנשי מקצוע בתחום האסתטיקה. טיפול זעיר פולשני זה יכול לעזור להפחית את הופעת הקמטים והעור נפול בפנים ובצוואר. זה כולל שימוש בחוטים מיוחדים כדי להרים את הרקמות הבסיסיות, וכתוצאה מכך להעניק מראה צעיר ורענן יותר. הליך זה מהיר יחסית, ללא כאבים ודורש זמן השבתה מינימלי, מה שהופך אותו לאופציה אטרקטיבית עבור מי שרוצה להצעיר את המראה שלו ללא ניתוח או זמני החלמה ארוכים.

מתיחת פנים עם חוטים היא דרך מהפכנית להרמת עור נפול בניתוח ולהפחתת קמטים ללא צורך במתיחת פנים מלאה. הליך זה הוא זעיר פולשני, עם זמן החלמה מהיר ומינימום צלקות. ניתן להשתמש בו כדי לשפר את מראה הלסתות, הלחיים, הגבות ואזורים אחרים בפנים. הרמת חוטים מספקת גם תוצאות ארוכות טווח שיכולות להימשך עד שנתיים או יותר. הליך הרמת חוט בטוח ויעיל עבור מטופלים רבים המחפשים אלטרנטיבה לא פולשנית לניתוח מתיחת פנים מסורתי.

אצלנו בסלים סקין טיפולי הרמת חוטים היא זעיר פולשנית ומספקת תוצאות בעלות מראה טבעי שנמשכות עד שנתיים. ניתן להשתמש בהם כדי להפחית קמטים, עור נפול וסימני הזדקנות אחרים בפנים. החוטים עשויים מחומרים מתכלים המתמוססים עם הזמן אך עדיין מספקים יתרונות ארוכי טווח מבחינת הצערת הפנים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? השאירו פרטים כאן בטופס או התקשרו: 5073*

הרמת פנים עם חוטים – כל הסיבות

עור הפנים, בניגוד לעור הנמצא באזורים אחרים בגוף, חשוף כל הזמן כמעט לתנאי חוץ כמו השמש, יובש, לחות או רוח. כל אלה מביאים להיחלשות והתרופפות עור הפנים מהר יותר מאשר באזורים אחרים בגוף. במקביל, הפנים הם האזור הבולט ביותר. לכן, אנשים רבים היו רוצים לשפר את מראה עור הפנים. אם עד לפני מספר שנים האופציה היחידה לכך היתה ניתוח על כל המשתמע מכך, היום ישנן שיטות לא פולשניות בכלל או זעיר פולשניות. אחת הבולטות בהן היא הרמת פנים עם חוטים. החוטים מביאים להידוק העור, הרמתו ומיצוקו.

למי מתאים טיפול הרמת פנים עם חוטים?

הרמת פנים עם חוטים מתאימה לכל מי שרואה שעור פניו כבר מתחיל להיות נפול ומעוניין להרים את כל עור הפנים מעלה, החל מאזור הגבות ועד אזור הסנטר, קו הלסת והצוואר. לרוב הפונים לניתוח הם אנשים אצלם כבר ישנה צניחה משמעותית יותר של עור הפנים על חלקיו השונים ונדרש עיגון כלשהו כדי להחזיק את העור במצב מורם. טיפול זה מתאים מאוד למי שרוצה להימנע מניתוח ועדיין לקבל תוצאות יפות מאוד. זוהי שיטת טיפול זעיר פולשנית אשר כרוכה בכאבים סבירים ותופעות הלוואי לאחר הטיפול הן מינימליות.

איך נעשה הטיפול?

הטיפול נעשה בהרדמה מקומית בעזרת משחה מאלחשת. הטיפול אורך כחצי שעה בסה”כ. לפני תחילת הטיפול נעשים צילומים של הפנים במספר זוויות במטרה לתכנן את הכנסת החוטים כך שתתקבל תוצאה מקסימלית. בהתאם לצילומים נעשים סימונים על גבי הפנים. לאחר הסימונים ימרח המטפל את המשחה המאלחשת כדי ליצור הרדמה של האזור. באזורים המורדמים מתבצעים חתכים זעירים דרכם מוכנסים החוטים. משיכת החוטים כלפי מעלה בעזרת מחט דקיקה גורמת לקיבועם באזור הרצוי כך שהם מעוגנים ברקמות העור ומושכים את העור כלפי מעלה. לאחר מכן נחתכים קצוות החוטים הגלויים. בתום מנוחה קלה המטופל משוחרר. פעמים רבות אל הרמת פנים עם חוטים נלווים טיפולים נוספים המעודדים את מיצוק העור והתחדשותו כמו טיפול בגלי רדיו או אולטרסאונד וכן עיסוי המעודד את זרימת הדם.

סלים סקין היא קליניקה בה מתבצע מגוון רחב של טיפולי רפואה אסתטית. בקליניקה ישנה הקפדה על התאמת הטיפול הטוב ביותר לכל מטופל וכמובן על ביצוע הטיפולים באופן המקצועי ביותר. מוזמנים ליצור קשר.

תפריט נגישות