10% הנחה - ברכישת מעל 1000 ₪ ממוצרי טיפוח בחנות האתר | לקבלת ההנחה כנסו לחנות

חמשת כללי הזהב לאכילה נכונה

נמאס לך מדיאטות? את צודקת

מים הוא החבר החדש הכי טוב שלך

מה לא נאמר של חשיבות שתית מים? מים הם חיים. גופינו מורכב ברובו ממים. רבות נאמר על יתרונות שתיית המים- זה עושה נהדר לעור הפנים, ממריץ את מערכת חילוף החומרים ומסייע בתחושת שובע.

שתיית מים לפני ארוחה למשל, הוכחה כמסייעת להפחית כמויות מזון. שתיית מים בבוקר, הוכחה כיעילה בתהליך ההתעוררות- אפילו יותר מקפה. במציאות של חיינו, רוב האנשים לא שותים את כמות המים המומלצת ביום- 8 כוסות. אז מה עושים? מייצרים הרגל: שימי בקבוק מים ליד המיטה. דבר ראשון על הבוקר לפני שאת קמה לצחצח שיניים ואפילו לפני ההליכה לשירותים- שתי 10 לגימות ארוכות ועמוקות של מים מהבקבוק. חזרי על ההרגל הזה בכל יום ותראי איך לאט תחושת החיוניות שלך משתפרת. תודי שזה לא הרבה לזכור בשגרת היום יום שלך. תראי שתחושת החיוניות שלך תעלה ביחד עם האיזון במשקל.

פעילות גופנית שאת אפילו לא חיבת להקדיש לזה זמן

כולנו יודעות שצריך לקום מהספה, לצאת להליכה ולהזיז את הגוף. עם אורח החיים הלחוץ שלנו, לא תמיד יש לנו זמן, אנרגיה חשק ואנחנו יודעות שכל אלה הם בסך הכל תירוצים אבל לצערנו גם הידיעה הזאת- לא ממש גורמת לנו לגרור את עצמינו החוצה מן הספה. אז מה עושים? מתחילים במדידה!

מכירה את מדי הצעדים? יש היום בסלולרי אינספור אפליקציות המודדות את כמות הצעדים שאנו מבצעים בכל יום. לפי מרכזי הבריאות בעולם, כמות צעדים המומלצת לאדם ביום עומדת על 10,000 צעדים.

ההמלצה שלנו – התקיני את אחת מאפליקציות מד הצעדים על הסלולרי שלך והתחיל למדוד. את תראי שבאופן טבעי, ככל שאת מודדת את צעדיך, את צועדת יותר. נסי להגיע ביום לאותם 10,000 צעדים. וותרי על המעלית למשל, החני את הרכב בחניון מרוחק מעט ממקום העבודה שלך כדי שתצטרכי ללכת חמש דקות לעבודה. נצלי את הפסקת הצהריים לטיול קצר. כל אלה יצטברו במהלך היום ואת תראי שככל שאת עם יד על הדופק עבור כמות הצעדים היומית שלך, את תבצעי יותר ויותר צעדים. ההרגשה שלך תשתפר וגם מערכת חילוף החומרים תקבל דחיפה. נסי ותיווכחי.

הגדילי את הירקות הירוקים בתפריט שלך בכ20%

אוכלת סלט לארוחת צהריים או מנה חמה? את לא חייבת לשנות מקצה לקצה את הדיאטה שלך. מספיק שתוסיפי 20% ירקות ירוקים לתפריט שלך ותיווכחי בהבדל. ירקות ירוקים הם מעולים להאצת חילוף החומרים. הם עשירים בוויטמינים ויתרונם בתחושת השובע שהם מעניקים. שלבי חסה, עלים, מלפפון, גמבה ירוקה, קישוא, שעועיות ירוקה ועשבי תבלין לכל מנה. הקפידי להרחיב את המנות שלך בתפריט ירוק ותראי כיצד לאט ובשיטתיות המשקל מתאזן. רק 20% תוספת של עלים ירוקים וירקות ירוקים- והדיאטה שלך הרבה יותר מאוזנת.

אל תלכי לישון מאוחר

הגוף צריך לנוח וכשהגוף ישן, מתרחשים תהליכים טבעיים המסייעים לגוף לעכל, לחדש מאגרי אנרגיה ולנוח. מחקרים מראים כי אנשים עייפים, סובלים גם מבעיות משקל. ככל שתתמידי לישון כ 7-8 שעות ביום, הגוף יודה לך. מערכת חילוף החומרים שלך תודה לך. אם את מאלה שהולכות לישון אחרי חצות, ההמלצה שלנו- פרגני לעצמך שעת שינה נוספת ולכי לישון מוקדם יותר. אין שום דבר שהוא חשוב יותר מלתת לגוף מנוחה ואפשרות לחדש את עצמו.

צמצמי את משקאות הדיאט

הידעת? מחקרים מראים שצריכה מרובה של משקאות דיאט עלולה לגרום דווקא להשמנה! הגוף מתרגם את המתיקות שבמשקאות ויוצר תלות ודרישה למתוק “אמיתי” -בעל קלוריות. התוצאה: את מתפתה בסופו של יום לצרוך יותר מתוק ומפה נוצרת השמנה.

כל שתמעיטי את התלות בממתיקים מלאכותיים ובמשקאות דיאט, הגוף ילמד לאזן את עצמו ולחזור למנגנוניו הטבעיים. כפית סוכר או שתיים ביום עדיפות על בקבוק דיאט קולה. גם לבריאות וגם למשקל. ההמלצה שלנו- שימי לב לכל משקאות הדיאט שאת צורכת והפחיתי אותם בהדרגה משגרת היום שלך. חזרי לטיפ הראשון שלנו ושתי מים במקום. ולבסוף- אורח חיים בריא ניתן לסגל דרך שינויים קטנים במחשבה, בהתנהגות ובהעדפות. חמישה טיפים כאלה יעזרו לך לייצר שגרה של אורח חיים בריא ושל תזונה מאוזנת המאפשרת לך ליהנות ולאכול באופן בריא.

מוזמנת להתייעץ איתי. בהצלחה!

תפריט נגישות