טיפול מתיחת פנים חוטים נמסים 

מי מועמד מתאים לטיפולי מתיחת פנים ומתיחת צוואר?

בדרך כלל, העור הנפול סביב הצוואר והפנים מתחיל לאחר גיל 40. טיפולי מתיחת פנים הכוללים חוטים מתאימים לאנשים המבקשים להרים את הגבות והאף, להפחית צניחת פנים, קמטי מריונטה, קו לסת וצניחת צוואר. מכיוון שהצוואר הוא אחד האזורים המאתגרים ביותר לטיפולים אסתטיים, חלופות שאינן ניתוחיות רצויות לעתים קרובות על ידי נשים המעוניינות להימנע מניתוח. טכניקה זו כוללת הידוק אזור הצוואר מהסנטר כלפי מטה לכיוון האוזן, מתן תוצאות מצוינות עם פולשניות מינימלית.

כיצד מתבצע הייעוץ לפני הטיפול עבור הליכי מתיחת פנים בחוטים נמסים ?

לפני קביעת תור למתיחת פנים ומתיחת צוואר, חשוב להגיע לפגישת ייעוץ במרפאה. ד”ר אבנר בן שושן, בעל ניסיון רב בטיפול בחולה, יקדיש זמן איכות להבנת רגשותיו, רצונותיו וציפיותיו של המטופל מההליך. מטרת הייעוץ היא לספק מידע מקיף, לבסס הבנה הדדית של צרכי המטופל ולדון בכל מגבלה רפואית כדי להבטיח את בחירת תוכנית הטיפול המתאימה ביותר. חיוני למטופלים להבין את השיטות השונות ואת תופעות הלוואי האפשריות כדי לקבל החלטה מושכלת בשיתוף פעולה עם המנתח הפלסטי.

מהו טיפול מתיחת פנים באמצעות חוטים?

טיפול מתיחת פנים חוטי הוא שיטה חדשה יחסית המסייעת לאנשים להשיג מראה צעיר יותר. הליך זעיר פולשני זה מתבצע בהרדמה מקומית, עם זמן החלמה קצר, טראומה מינימלית לעור וללא צלקות. החוטים המשמשים לטיפול מכונים לעיתים חוטי פלא, חוטים מבניים, חוטים נמסים או נספגים, המציעים פתרון מתיחת פנים לא ניתוחי.

טכניקה חדשנית זו מחדשת את העור ואת שכבות התמיכה בו מבלי להשאיר סימנים, כאבים או צורך בתקופת ריפוי. מתיחת פנים חוטית משלימה טיפולים לא פולשניים אחרים, כגון הזרקות מילוי עורי, ויכולה לטפל במספר אזורי פנים בו זמנית, וליצור מראה טבעי, צעיר וקורן.

מתיחת פנים חוטית נועדה להרים אזורי פנים שונים, כולל הגבות, הלחיים, קו הלסת, הצוואר וכל אזור שבו העור רפוי או חסר גמישות. ניתן לשלב חומצה היאלורונית והזרקות שומן אוטולוגיות עם הטיפול כדי להחזיר נפח. ד”ר אבנר בן שושן מזריק חוטים דקים לאזור הרצוי לאחר מתן הרדמה מקומית. חוטים אלה מעוגנים ברקמה, מרימים את העור וממריצים את ייצור הקולגן והאלסטין, וכתוצאה מכך מיצוק העור באופן מיידי והפחתת קמטים.

טיפולי מתיחת פנים בחוטים מאושרים על ידי משרד הבריאות בישראל ובמדינות רבות בעולם, מה שהופך אותם לאופציה אידיאלית למי שמבקש להצעיר את אזורי הצוואר והפנים ללא ניתוח.

מהו תהליך ההחלמה לאחר מתיחת פנים לא ניתוחית?

הליך מתיחת פנים חוטי אורך כ-15-30 דקות ומבוצע בהרדמה מקומית, מה שמבטיח חוויה נטולת כאבים. הטיפול אינו דורש תקופת החלמה, מה שמאפשר למטופלים לחזור לפעילות רגילה באופן מיידי. החוטים המתכלים מתמוססים תוך כשבעה חודשים, בעוד הרקמה ממשיכה להתחדש מעצמה. התוצאות מיידיות וארוכות טווח.

כמה זמן נמשכות תוצאות טיפול מתיחת פנים בחוטים?

תוחלת החיים של תוצאות הטיפול משתנה בהתאם לסוג החוטים בהם נעשה שימוש ולאזורים המטופלים. אזורים מסוימים עשויים להציג תוצאות במשך 6-8 חודשים, בעוד שאחרים עשויים להימשך 1-2 שנים, בדרך כלל בשל מסלולי רקמת החיבור שנותרו בשומן. כאשר ההשפעות של מתיחת הפנים של החוטים מתחילות לרדת, ניתן לחזור על ההליך, ולהכניס חוטים נוספים כדי לשמור על תוצאות ההרמה וההצערה.

הרמת פנים עם חוטים
טיפול בנקבוביות
טיפול פלזמה לעפעפיים