10% הנחה - ברכישת מעל 1000 ₪ ממוצרי טיפוח בחנות האתר | לקבלת ההנחה כנסו לחנות

המסת שומן וצלוליט בצורה אפקטיבית

צלוליט הוא ריכוז תאי שומן המצטברים ברקמות התת-עוריות וגורמים למראה גבשושי או נקבובי על פני העור. מכיוון שהצלוליט הוא למעשה ריכוז של תאי שומן, הוא נוטה להופיע באזורים בגוף שמכילים יותר שומן, כגון הירכיים, הישבן ולעיתים גם המותניים, הבטן ואפילו הזרועות.
לרוב צלוליט אינו נחשב לבעיה רפואית, אבל במקרים בהם דרגת הצלוליט קשה, אזור הצלוליט עלול להיות כואב למגע!

מה גורם לצלוליט?

ישנם מספר גורמים שיכולים להביא להיווצרות של צלוליט, אך הסיבה הנפוצה ביותר קשורה לשכבת הרקמות המפרידה בין העור לשומן בגוף. שכבה זו מורכבת מרקמות מקשרות הממוקמות מתחת לפני העור ומחוברות גם לשרירים. במקרים רבים, עם הזמן אותן רקמות מתקשות או מתעוותות וכך שכבת המגן נפגעת וחלק מהשומן נדחף מעלה לשכבות העליונות של העור ויוצר את המראה הגבשושי המוכר.

קיימות סיבות נפוצות נוספות להתפתחות צלוליט:

  • גנטיקה – נטייה טבעית של הגוף להצטברות שומן תת עורי
  • חוסר בפעילות גופנית – אורח חיים “יושבני” בו הגוף אינו מקבל מספיק תנועה. הידעתם? מומלץ לבצע פעילות גופנית כל יום במשך 30 דקות לפחות
  • פעילות מואטת של מערכת הלימפה – בה ניקוז הנוזלים והרעלים מן הגוף מואט, וכתוצאה מכך, תאי השומן מצטברים ולא מתפרקים עם הפסולת הטבעית של הגוף.

הסרת צלוליט – האם זה עובד?

הטיפול להסרת צלוליט עובד על תאי עור ממוקדים שדיאטה או ספורט אינם יכולים להסיר את הצלוליט. עם זאת חשוב ומומלץ לשמור על אורח חיים בריא, לשלב פעילות גופנית יומיומית בשגרת היום יום ולאכול בריא. חשוב לזכור – הטיפול להסרת צלוליט הוא טיפול נקודתי להסרת תאי שומן ישנים ועקשנים שנלכדו מתחת לעור, אך לאחריו חייבים לאמץ שגרת חיים בריאה, שמירה על משקל יציב ופעילות גופנית מתונה כדי לשמר את התוצאות לצמיתות.

הטיפולים שלנו להסרת צלוליט

 טיפול בגלי רדיו 

בשיטה זו, אנו נעזרים בתדרים של גלי רדיו על מנת להעביר זרמים חשמליים שפועלים לכיווץ וחידוש סיבי הקולגן בשכבות התת-עוריות ובמקביל גורמים להמסת תאי השומן (אלה ינוקזו באופן טבעי על ידי מערכת הלימפה). הטיפול אינו פולשני או מסוכן ואת התוצאות ניתן לראות מיד בסיומו.

טיפול בואקום

במסגרת טיפול זה נעזרים במכשיר מיוחד שמבצע עיסוי לימפטי אשר מגביר את זרימת הדם לתאים, מעודד את בניית רקמות החיבור ומזרז את סילוק הנוזלים מרקמת השומן. כל אלה תורמים לצמצום היקפים, מיצוק העור והפחתת הצלוליט. הטיפול אינו פולשני ואינו כרוך בכאב כלשהו, אך יש צורך בסדרה של טיפולים על מנת להגיע לתוצאות מקסימליות.

טיפול בחליפות לחץ

שיטה זו פועלת לעידוד הניקוז הלימפתי של הגוף על ידי שימוש בחליפת לחץ הממריצה את מחזור הדם וגורמת לניקוז יעיל יותר של המערכת הלימפתית.

טיפול משולב להסרת צלוליט 

במקרים רבים, נעשה שימוש בשילוב של כמה טכנולוגיות על מנת לספק תוצאות מקסימליות שיביאו להצרת היקפים, הפחתת הצלוליט ומיצוק העור באזור הרצוי.

טיפול באלקטרודות

במסגרת טיפול זה, אלקטרודות ממוקמות על גבי האזורים הבעייתיים ופועלות להמרצת פעולת השריר, מה שגורם להמרצת זרימת הדם, חידוש הרקמות ושיפור תפקודה של מערכת הניקוז שפועלת לניקוי הצטברות הרעלים.

 

טיפול בפולסים

בשיטה זו אנו נעזרים בפולסים (זרמים) בודדים היוצרים תנועה סיבובית – מעין “סחיטה” של השריר – וכך מעודדים עבודה שרירית ומכווצים את האזורים הבעייתיים. התוצאה ניכרת לעין כבר לאחר הטיפול הראשון – ירידה מיידית בהיקפים באזור המטופל, ובמקביל, שיפור של טונוס השרירים.

המסת שומן בקור

בשונה משיטות אחרות בטיפול זה מוחדר קור בטמפרטורה נמוכה מאוד לתא השומן ובכך מקפיא את תא השומן ומפרק אותו. בניגוד לשיטות אחרות, הקפאת השומן מבטיחה פירוק של תא השומן לצמיתות. הטיפול אינו כואב ומיועד לאזורים ממוקדים בגוף. הטיפול מבוצע על גבי העור ואינו פולשני.

כיצד תדעי איזו שיטה מתאימה לך?

אצלנו, בקליניקת Slim-Skin, תוכלי למצוא טיפול משולב להסרת צלוליט תוך התאמת השיטה הנדרשת לדרגת הצלוליט שלך. במקרים של צלוליט בדרגות גבוהות, אנו ממליצים על המסת שומן בקור המאפשרת לתא השומן להתפרק לחלוטין ולהתנקז החוצה דרך מערכת הלימפה. כמו כן, מומלץ שכל טיפול להסרת צוליט ילוווה בטיפול משלים להאצת מערכת הלימפה, שכן לאחר פירוק תא השומן חשוב שהגוף יוכל לסלק ביעילות את התא שפורק.

איך ניתן לאבחן את דרגת הצלוליט בעור?

אבחון של דרגת הצלוליט נעשה על ידי המומחים בקליניקה בעזרת תצפית ומגע באזור. במקרים של צלוליט עדין או בתחילתו, מתבצעת סקירה ממוחשבת לבחינת מרקם הדרמיס ועומק הצלוליט על מנת להתאים את עוצמת הטיפול הדרוש.

מתי רואים תוצאות?

התוצאות ניכרות כבר לאחר הטיפול הראשון. בין אם בחרת בשיטת הסרת צלוליט של רטט, ואקום, גלי רדיו או הקפאת שומן. האזור המטופל יהיה רגיש למגע כמה שעות לאחר הטיפול ולאחר שתרד הנפיחות (תוך מספר שעות), ניתן כבר לראות החלקה משמעותית של האזור.

טיפולי תחזוקה

גם לאחר שבוצע טיפול להסרת הצלוליט והאזור חלק, חשוב לבצע טיפולי תחזוקה כדי להבטיח כי האזור המועד לפורענות לא יפתח תאי שומן תת עוריים חדשים. לשם כך אנו מציעים מגוון שיטות תחזוקה זולות המאפשרות לשמר את התוצאות. תדירות טיפולי התחזוקה משתנים אך בממוצע מומלץ לבצע טיפול תחזוקה כל חצי שנה.

הסרת צלוליט במכשור רפואי – האם זה מסוכן?

כל השיטות שתיארנו להסרת צלוליט הן אינן פולשניות, לא מסכנות את התאים הבריאים סביב הצלוליט. כמו כן, כאשר הטיפול מבוצע על ידי קוסמטיקאית פרא רפואית מוסמכת, הוא אינו כואב וממוקד בעוצמתו ובדרגתו למצבור השומן הנקודתי שיש לפרק – מבלי להתפרש לאזורים הבריאים של הגוף. כל המכשור אצלנו בקליניקה עומד בקריטריונים המחמירים ביותר ומאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות.

מרגישה שהגיע הזמן לתת לעצמך?
השאירי פרטים ונחזור אליך לתאום פגישת ייעוץ או טיפול בהתאם לצרכיך

תפריט נגישות