10% הנחה - ברכישת מעל 1000 ₪ ממוצרי טיפוח בחנות האתר | לקבלת ההנחה כנסו לחנות

הצערת פנים ללא זריקות – המילה האחרונה בתחום האסתטיקה

אז איך בכלל עושים מתיחת עור בלי זריקות?

באמצעות שיטה חדשה בשם Thermage, המבוססת על טכנולוגית תדרי רדיו ומשמשת כתחליף לטיפולי מתיחת פנים פולשניים.
גלי הרדיו פועלים לחימום מבוקר של השכבות העמוקות של העור, וכך מעוררים ייצור מוגבר של קולגן ואלסטין הגורמים להידוק העור. כתוצאה מכך האזור המטופל נעשה חלק, גמיש ומלא ונראה רענן וצעיר יותר.

כמה זמן זה לוקח?

התוצאות נראות לעין מיד לאחר הטיפול, אך השפעתו נמשכת ומתעצמת עם הזמן בהתאם לקצב ההתחדשות האישי של העור שלך. האפקט המירבי מורגש אצל רוב הנשים כחודשיים עד שישה חודשים לאחר סיום הטיפול, והתוצאות נשמרות בדרך כלל למשך שנים ארוכות. כדי להגיע לתוצאות אופטימליות מומלץ לבצע שלושה עד חמישה טיפולים, עם הפוגה של ארבעה עד שישה שבועות בין טיפול לטיפול.

יתרונות

  • טיפול לא פולשני – אין צורך בניתוח, חתכים או אפילו זריקות – המכשיר כאמור, נעזר בגלי רדיו שמעוררים למעשה את הגוף לבצע את מתיחת הפנים בעצמו. תהליך מהיר ופשוט – הטיפול מתבצע באלחוש מקומי, ונמשך כ התאוששות מהירה וללא תופעות לוואי – אם עד לא מזמן כל טיפול להצערת העור היה כרוך בהקרבה של כשבועיים של עבודה, בטיפול בגלי רדיו זמן ההחלמה קצר יחסית. מספק פתרונות למגוון בעיות – בנוסף למיצוק ומתיחת העור, הטיפול בגלי רדיו מתאים גם למגוון בעיות נוספות כגון צלקות אקנה, כתמי שמש ופגעי עור שונים.

  • תוצאות בדוקות – אמנם בארץ הטיפול חדש יחסית אך כבר הספיק לצבור קהל לקוחות נאמנות שיכולות להעיד על יעילות התוצאות.

  • מתאים לכל סוגי וגווני העור – גם לעור כהה יחסית.

מעוניינת לקבל מידע נוסף?

מזמינה אותך לבוא לפגישת ייעץ בחינם וללא כל התחייבות. לתיאום פגישה חייגי 052-638-9886

תפריט נגישות