10% הנחה - ברכישת מעל 1000 ₪ ממוצרי טיפוח בחנות האתר | לקבלת ההנחה כנסו לחנות

כיצד תדעי שאת בידיים טובות?

טיפול פנים איכותי אינו הגורם היחיד המעניק מראה צעיר ורענן לעור פנייך. קיימים גורמים נוספים המשפיעים על מראה העור, כגון: תורשה, אקלים, תזונה נכונה, עישון ומצבי מתח. אין ספק כי על חלקם אינך יכולה להשפיע, אך על כמה מהם יש לך בהחלט יכולת השפעה. בבוטיק “אנה מאיר – קוסמטיקה פרא-רפואית” בגבעתיים, תוכלי להתרשם משלל האפשרויות העומדות בפניך ומשלל הטיפולים הקוסמטיים.

בחירת קוסמטיקאית מקצועית

אין ספק כי ענף הקוסמטיקאיות הוא תחום פרוץ כדי להימנע ממקרים כגון אלו חשוב שתבחרי קוסמטיקאית איכותית שתלווה אותך באופן קבוע. המלצות של חברות ובנות משפחה יכולות בהחלט להועיל לך בבחירה הנכונה. הבחירה הנבונה תעשה אם תבררי ותשאלי באשר להכשרתה ולהסמכתה של הקוסמטיקאית. חשוב לוודא כי מדובר על מכון אמין בעל ותק וניסיון.

מקצועיות פרא-רפואית

בעידן של ימינו כבר לא מסתפקים בתרופות סבתא. ההתקדמות הטכנולוגית והרפואית מעניקה לכל אישה את ההזדמנות לשמור על עור פנים צעיר לטווח ארוך. קוסמטיקה פרא-רפואית עושה שימוש במכשירים ובתכשירים מן המתקדמים ביותר בתחום הקוסמטיקה, היא מתבססת על חומרים בעלי תו תקן המעניקים מענה עמוק יותר, איכותי ויסודי יותר לעור הפנים.

אחד הכלים למדד כי מדובר בקוסמטיקאית מקצועית, הם תעודות הגמר ממוסד לימודי המכבד את עצמו. יש לתת דגש גם לתחושה הכללית, לאסתטיקה ולניקיון של המקום ושל הקוסמטיקאית. לפני טיפול פנים חשוב שתשאלי ותבררי לגבי התהליך. שקיפות במתן התשובות, והסבר מדעי ומפורט יעניקו לך מדד נוסף לגבי המכון לקוסמטיקה בו תבחרי.

טיפול פנים אחד ואת כבר מרגישה אחרת

מי שעדיין לא חוותה טיפול איכותי ומקצועי לא מבינה עד כמה קיים הבדל משמעותי, מה שנקרא: “לפני ואחרי” הטיפול. מעבר לחוויה המרגיעה, לזמן שהוא רק שלך, העור שלך עובר תהליך בו הוא מנוקה היטב מכל שאריות האבק והפיח, ומטופל לעומק, מוזן כהלכה ולכן נראה זוהר.

מעוניינת לקבל מידע נוסף?

מזמינה אותך לבוא לפגישת ייעץ בחינם וללא כל התחייבות. לתיאום פגישה חייגי 052-638-9886

תפריט נגישות